  • 11. Data: 2006-06-24 17:35:16
    Temat: Re: Praca dyplomowa a prawa majątkowe
    Od: Xorock <x...@g...com>

    Piotr Kubiak napisał(a):
    > Słusznie. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Xorock teraz o taką
    > zgodę poprosił. Sądzę, że szanse są bardzo duże.

    Zobaczę. Chociaż wcześniej spróbuję co się stanie jeżeli odmówię
    podpisania papierka.

  • 12. Data: 2006-06-24 18:42:00
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Henry (k) wrote:

    > Hmm.. jeśli zobowiązania wobec firmy dla której to robił nie zmuszają
    > go do zachowania kodu w tajemnicy to chyba mógłby.

    Taa,
    a wodziałeś chociaż jedną umowę o dzieło dla porgramisty, która nie
    miałaby 50% KUP, czyli z przekazaniem praw autorskich.
    Sądziesz, że to będzie ten jedyny wyjątek?

    > A właściwie dlaczego firma dla której pracował nie zgodzi sie na
    > opracowanie?

    Jak się zgodzi i będzie miał to na papierze, że firma udostępnia kod i
    wyraża zgode na publikacje większych fragmentów kodu w pracy
    magisterskiej xyz, to nie ma sprawy.

  • 13. Data: 2006-06-24 18:43:03
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Piotr Kubiak wrote:

    > A skąd wiesz, że zostały przekazane majątkowe PA?

    Statystcznie.
    Widziałes jakąkolwiek umowę na nie 50% KUP

  • 14. Data: 2006-06-24 18:43:47
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Xorock wrote:

    > Zobaczę. Chociaż wcześniej spróbuję co się stanie jeżeli odmówię
    > podpisania papierka.

    Dwie różne sprawy.
    Pierwsza na uczelni. Ciekawe co ci mogą zrobić.
    Druga w firmie.

  • 15. Data: 2006-06-24 19:14:34
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Xorock napisał(a):
    > Zobaczę. Chociaż wcześniej spróbuję co się stanie jeżeli odmówię
    > podpisania papierka.

    Ważna też będzie treść umowy jaką zawarłeś z tamtą firmą. A odmówić
    podpisania masz prawo, a oni nie mają prawa uzależniać przyjęcia pracy
    czy też dopuszczenia do obrony od tego czy podpiszesz papierek czy nie.
    Napisz jak się sprawa dalej potoczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 16. Data: 2006-06-24 20:00:00
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    witek napisał(a):

    > Statystcznie.
    > Widziałes jakąkolwiek umowę na nie 50% KUP

    Nie widziałem. Na 50% KUP też nie, i co z tego? A statystycznie,
    to Ty i Twój pies macie 3 nogi.

  • 17. Data: 2006-06-24 20:02:06
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    witek napisał(a):

    > Statystcznie.
    > Widziałes jakąkolwiek umowę na nie 50% KUP

    Widziałem. I co z tego? A statystycznie, to Ty i Twój pies
    macie 3 nogi.

  • 18. Data: 2006-06-24 20:38:35
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Widziałem. I co z tego?
    To że jak masz umowę na 20% to dalej właścicielem z dużym
    prawdopodobieństwem jesteś ty, chyba że się zgodziłeś przeniść prawa
    autorskie bez uwzględniania podwyższonych KUP.
    Jak masz koszty na poziomie 50% to to już dawno nie jest twój program w
    sensie właściciela kodu.

    A statystycznie, to Ty i Twój pies
    > macie 3 nogi.

    Za mała grupa badawcza,żebyśmy mogli w ogóle mówić o statystyce.

  • 19. Data: 2006-06-24 21:16:17
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    witek napisał(a):

> [...]
    > autorskie bez uwzględniania podwyższonych KUP.
    > Jak masz koszty na poziomie 50% to to już dawno nie jest twój program w

    Nie zrozumiałeś. Ja pytałem, jak fakt zarejestrowania takiej umowy
    przez mój zmysł wzroku wpływa na treść tej, którą zawarł Xorock.

    > A statystycznie, to Ty i Twój pies
    >
    > Za mała grupa badawcza,żebyśmy mogli w ogóle mówić o statystyce.

    To Ty się na statystykę powołałeś. A jak weźmiesz milion psów i milion
    ludzi, to każde z nich nadal ma statystycznie po 3 nogi.

  • 20. Data: 2006-06-24 22:22:50
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Nie zrozumiałeś. Ja pytałem, jak fakt zarejestrowania takiej umowy
    > przez mój zmysł wzroku wpływa na treść tej, którą zawarł Xorock.

    Gdybyś losowo patrzył na umowy, to wówczas to co zarejestrował twój
    wzrok nie tyle miałby jakieś znaczenie, tylko rozkład prawdopodobieństwa
    byłby podobny do prawdopodoieństwa, że tak jedna umowa jest jednał na 50%

    > To Ty się na statystykę powołałeś. A jak weźmiesz milion psów i milion
    > ludzi, to każde z nich nadal ma statystycznie po 3 nogi.

    Nie prawda.
    Weź losowo milion osób i psy z nimi związane i w życiu nie wyjedzie ci
    średnia 3 nogi na łebka.
    Nie wszyscy mają psy.