  • 1. Data: 2006-06-23 20:44:49
    Temat: orzecnictwa z lat poprzednich i cos jeszcze
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Mam potrzebe wygrzebania wyrokow (karne) z lat 20, 30 i dalej, niestety
    na stronie sadu najwyzszego sa dostepne wyroki tylko od okolo 2000 roku,
    czy jest w internecie strona z nieodplatnym dostepem skad moglbym
    sciagnac te rzeczy? Jak by co moge podeslac sygnaturki.

    I druga sprawa. Jako ze mieszkam 500 metrow od morza, co roku codziennie
    dosc dlugo plywam, niestety kazdego roku znajdzie sie kretyn ktory mi
    ukradnie rzeczy (nic procz starych ubran nie ma) co mnie doprowadza do
    k. bo ni ejest przyjemnym paradowanie w gaciach w miejscu publicznym a
    jakos do domu tzreba dojsc. Zdarza sie ze osoby ktore sprzataja rano
    plaze mimo iz mam kartke w kotrej wyraznie jest napisane gdzie jestem i
    kiedy bede takze zabieraja ubrania i - ku zdumieniu - wrzucaja do
    smieci. (heh, jednego przylapalem i po krociutkiej konretnej rozmowie
    odniosl i ladnie poskladal - nigdy tak ladnie nie lezaly :))
    W tym roku postanowilem ze postawie tabliczke na ktorej umiesczze
    fikcyjny aczkowliek bardzo realistycznie wygladajacy wyrok sadowy w ktorym
    bedzie zawarte iz pobilem ze skutkiem smiertelnym goscia ktory usilowal
    mi sprzetnac ciuchy z plazy w zeszlym roku, ze wzgledu na ograniczona
    poczytalnosc sad odstapil od wymierzenia kary (czy nie poplenilem
    przestepstwa czy cos w tym klimacie) oraz zdjecie zakrwaionego pobitego
    o nieprzytomnosci typa na plazy a takze napis "Kradziez boli.. ".
    No i tutaj mam pytanko, czy ktos ysponuej wyrokiem w podobnym klimacie
    bym mogl sobie poskladac swoj, albo czy ktos by mi pomogl to napisac?
    W wogole jakies tam wyroki posiadam wiec wyglad bedzie dosc dobrze
    spreparowany, ale wazna jest tresc :)

    P.
    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 2. Data: 2006-06-24 06:47:23
    Temat: Re: orzecnictwa z lat poprzednich i cos jeszcze
    Od: "pavicus" <l...@l...pl>

    > No i tutaj mam pytanko,

    A ja mam odpowiedź... pora się leczyć

  • 3. Data: 2006-06-24 10:10:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pavicus napisał(a):

    > A ja mam odpowiedź... pora się leczyć

    no to na co jeszcze czekasz, sp. do lekarza.

    P.