    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca dyplomowa a prawa majątkowe
    Date: Sat, 24 Jun 2006 17:22:50 -0500

    Piotr Kubiak wrote:

    > Nie zrozumiałeś. Ja pytałem, jak fakt zarejestrowania takiej umowy
    > przez mój zmysł wzroku wpływa na treść tej, którą zawarł Xorock.

    Gdybyś losowo patrzył na umowy, to wówczas to co zarejestrował twój
    wzrok nie tyle miałby jakieś znaczenie, tylko rozkład prawdopodobieństwa
    byłby podobny do prawdopodoieństwa, że tak jedna umowa jest jednał na 50%

    > To Ty się na statystykę powołałeś. A jak weźmiesz milion psów i milion
    > ludzi, to każde z nich nadal ma statystycznie po 3 nogi.

    Nie prawda.
    Weź losowo milion osób i psy z nimi związane i w życiu nie wyjedzie ci
    średnia 3 nogi na łebka.
    Nie wszyscy mają psy.