  • 11. Data: 2006-03-21 22:09:18
    Temat: Re: Pozew p-ko Centertel - prawnik poszukiwany
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Rozumiem, że mialeś na myśli konsumenta.
    >
    > Do tej pory odbyły się 4 (słownie cztery) rozprawy przed sądem
    > polubownym przy URTiP-ie/UKE. W pozostałych przypadkach operatorzy
    > odmówili zapisu na sąd polubowny.

    no wlasnie nie - spor jest na linii podmiot gospodarczy - operator, wiec
    uke i sad polubowny sie nie nalezy. z drugiej strony czemuz nie mialaby
    dobra kancelaria wziac na siebie kosztow w sytuacji, jesli jest pewna
    wygranej (za odpowiednio wiekszy udzial w odszkodowaniu) ?

  • 12. Data: 2006-03-21 22:11:12
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Arek napisał(a):
    > I myślisz, że ktoś zaryzykuje wpłatę 8% z tych dużych pieniędzy i będzie
    > czekał 10 lat aż może coś wywojuje?

    watpisz w niezawislosc sadow, w takich przypadkach ? :-)
    faktem jest ze bylaby to inwestycja dlugoterminowa, ale stopa zwrotu
    wymierna.

  • 13. Data: 2006-03-21 23:56:02
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Romek" <p...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego taki prawnik chwyta sie rozpaczliwych
    > kroków, żeby cokoliek zarobić...

    Moze ma inne podejscie do biznesu w niezco zmienionych realiach wykonywania
    zawodu prawnika?
    Moze jest troche hazardzista? Moze ma wieksza motywacje, gdy dziala nie
    tylko w interesie klienta tylko swoim wlasnym w odroznieniu od powszechnej -
    a dla Ciebie normalnej - zasady -"czy sie stoi, czy sie lezy"...?
    Oczywiscie mam na mysli wynagrodzenie. Koszty sadowe czy operacyjne to nieco
    inny temat i nie zamierzam nad nim rozmyslac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2006-03-22 07:37:58
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    >czemuz nie
    > mialaby dobra kancelaria wziac na siebie kosztow w sytuacji, jesli
    > jest pewna wygranej (za odpowiednio wiekszy udzial w odszkodowaniu) ?

    Już Ci napisali - zasady etyki zabraniają pactum de quota litis

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 15. Data: 2006-03-22 07:41:04
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
> [...]
    > nie tylko w interesie klienta tylko swoim wlasnym w odroznieniu od
    > powszechnej - a dla Ciebie normalnej - zasady -"czy sie stoi, czy sie
    A co z pierwszą czescią postu mojego imiennika?
    To sie łatwo pisze: czy sie stoi, czysie leży. Proponuję doradzać nowe
    podejście pracownikom, że powinni dostawać pensje tylko wtedy, gdy zakład
    przynosi zysk. No bo przecież nie moze byc tak, że czy się stoi...

  • 16. Data: 2006-03-22 07:41:59
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > dlatego ze chodzi o duze pieniadze. czy to sa rozpaczliwe kroki ?
    > klienta, ktory jest w tej sprawie poszkodowany nie stac na wpis - czy
    > to znaczy ze ma nie dochodzic swoich praw ?

    Niech dochodzi roszczeń po kawałku. Wpsi będzie mniejszy.

  • 17. Data: 2006-03-22 07:43:40
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > jest pewna wygranej (za odpowiednio wiekszy udzial w odszkodowaniu) ?

    A jeszcze tutaj dorzucę.
    Masz chyba bardzo małą praktykę sądową, jeśli piszesz o pewnosci wygranej.

  • 18. Data: 2006-03-22 13:49:07
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> dosć
    Proponuję doradzać nowe
    > podejście pracownikom, że powinni dostawać pensje tylko wtedy, gdy zakład
    > przynosi zysk. No bo przecież nie moze byc tak, że czy się stoi...

    Pracownikom jak pracownikom.
    A o agentach (umowa agencyjna) slyszales?
    Kiedy dostaja oni wynagrodzenie?????

    Pozdrawiam}
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 19. Data: 2006-03-22 19:18:46
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Pracownikom jak pracownikom.
    > A o agentach (umowa agencyjna) slyszales?
    > Kiedy dostaja oni wynagrodzenie?????

    I co z tego? Uważasz, ze prawnik jest agentem?
    Z jakiej racji zarzucasz prawnikom, ze myślą w sposób przez Ciebie wskazany?
    Żeby cokolwiek zrobic nie mogą stać, anilezec, musza mieć komputer, czas,
    pieniądze na wpis, muszą podjac wszystkie czynnosci. Dlaczego mają ponosić
    koszty wpisu, godzin pracy, utrzymania biura, nie mająć pewnosci, ze
    kiedykolwiek im się to zwróci?

    Agenci to agenci, pracownicy to pracownicy, a prawnicy to prawnicy. Własnie
    o to mi chodziło, zeby autor wątku różnice miedzy tymi grupami zrozumiał i
    nie oczekiwał od jednych, żeby działali jak inni.