eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu
    zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Date: Fri, 28 Aug 2015 13:53:10 +0200

    On Thu, 27 Aug 2015 21:12:15 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Tak. Zapytaj o umieralnośc noworodków jakieś 100 lat temu, byc może
    twoi
    > dziadkowie pamiętają ile umieralo średnio dzieci w przeciętnej
    rodzinie.
    > "Z niejasnych przyczyn". Te czasy powrócą.

    Ja pierdziele, co za argumentacja. To że my (jako ludzkość) teraz
    możemy dyskutowac o australopiteku nie jest dzięk stosowaniu
    szczepionek przez ostatni milion lat, ale dzięki temu, że choroby
    wybiły słabe jednostki lub skutecznie uniemożliwiały im (tym słabym)
    się rozmnażać. Antyszczepionkowcy nieświadomie zachowują się całkiem
    zgodnie z naturą i instyktownie: swoim działaniem wzmocnią gatunek,
    bo dzięki nim przetrwają epidemie tylko silni.
    Paranoja ratowania każdego słabego organizmu za wszelką cenę (i
    jeszcze go rozmnażania w przyszłości) doprowadzi do takiej
    degenaracji, że wkrótce homo sapiens zniknie i nie będzie komu
    wspominać o "prymitywmych ludach" z 21 w., o australopiteku nie
    wspominając. Przynajmniej Ziemia trochę odetchnie.

    --
    Marek