  • 1. Data: 2009-10-28 12:02:44
    Temat: Pozbawienie zameldowanego lokum
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    Witam,

    w związku z budową mostu północnego w warszawie moi dziadkowie i mój ojciec który z
    nimi mieszka (jest ich synem) muszą opuścić swój dom.
    Dziadkom jako właścicielom domu przyznano jakieś pieniądze - chcą za nie kupić nowy
    dom. Niestety nie są dogadani z moim ojcem który na tym starym domu jest zameldowany,
    i najogólniej rzecz ujmując chcą go zostawić na lodzie. Oferują mu podobno tylko
    swoją działkę wypoczynkową z altanką (sypiący się baraczek) na ogródkach działkowych
    (szok!).
    Co można zrobić w takiej sprawie? Chyba nie mogą go tak po prostu wyrzucić? Prośba o
    poradę.

  • 2. Data: 2009-10-28 12:46:32
    Temat: Re: Pozbawienie zameldowanego lokum
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Haribo" <h...@p...pl> napisał w wiadomości
[...]

    -------------------
    mogą i powinni (chyba, że jest chory lub niepełnosprawny)

  • 3. Data: 2009-10-28 12:56:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    P.H. pisze:

> [...]
    > wyrzucić? Prośba o poradę.
    >
    > -------------------
    > mogą i powinni (chyba, że jest chory lub niepełnosprawny)

    Dobrze, że jeszcze ma syna, to przynajmniej nie zostanie w zimie na
    lodzie.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-10-28 13:11:31
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    > mogą i powinni (chyba, że jest chory lub niepełnosprawny)

    A dlaczego "powinni" ?

  • 5. Data: 2009-10-28 13:12:47
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    > Dobrze, że jeszcze ma syna, to przynajmniej nie zostanie w zimie na lodzie.

    No w razie czego nie zostanie, ale chodzi o to że chyba coś mu się należy?

  • 6. Data: 2009-10-28 13:17:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Haribo pisze:

    > No w razie czego nie zostanie, ale chodzi o to że chyba coś mu się należy?

    Być może należy mu się eksmisja do lokalu zastępczego, ale to już
    jest obowiązek gminy, a nie rodziców.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-10-28 14:42:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A dlaczego "powinni" ?

    zastanow sie, dorosly facet, majacy zapewne doroslego syna, mieszka ze
    swoimi rodzicami, jesli nie jest chory i niedolezny, to raczej nie dziwie
    sie twoim dziadkom, ze maja dosc takiej sytuacji i chca wreszcie pomieszkac
    sami

  • 8. Data: 2009-10-28 14:54:28
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

> [...]
    > sie twoim dziadkom, ze maja dosc takiej sytuacji i chca wreszcie pomieszkac

    1. To nie jest odpowiedz na pytanie "dlaczego powinni?"
    2. Był rozwód, ojciec nic nie dostał i znalazł się w ten sposób u dziadków. Wyobraź
    sobie jak Cie żona puszcza z torbami w wieku 50-60 lat. Ciekawe czy też byś dawał
    takie mądrości życiowe...

  • 9. Data: 2009-10-28 16:24:09
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Haribo napisal:
    [ciach]

    Skoro to twoj ojciec to ewentualny obowiazek zapewnienia
    opieki, utrzymania i alimentacji ciazy... na tobie.

    Skoro twoj ojciec juz zdazyl sie ciebie dorobic,
    to wnioskuje, ze dzieckiem juz nie jest i obowiazek
    zapewnienia mu opieki na dziadkach nie ciazy. Natomiast
    ten obowiazek ciazy... na tobie. Zaskoczony?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2009-10-28 20:05:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Haribo" <h...@p...pl> napisał w wiadomości
    Witam,

    Gmina musi zapewnić lokum wszystkim wysiedlanym. Z dziadkami - jak
    rozumiem - porozumieli się poprzez odpowiednią gratyfikację. Dziadkowie się
    wyprowadzą, a dla gminy problemem będzie ojciec tam mieszkający. I tak
    należy ten problem oceniać.