  • 61. Data: 2012-10-10 09:21:37
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Oct 2012 12:16:17 -0700, Kris napisał(a):

    > nikogo nie dziwi laptop na stoliku kawiarnianym

    Mnie nie dziwi, ale nieco gorszy (zwłaszcza jak widzę np. parkę, z której
    połowa oddaje się cyber-przyjemnostkom).

    Natomiast dziwi mnie jak ktoś czyta... prasę papierową. To jest dziś
    dopiero rarytas!

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 62. Data: 2012-10-10 11:43:11
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    > a dostarczyc ci zarówki na 110 V?
    > I jak bedziesz twierdził, ze sie palą, to ci pokażę cały kontynent, zeby
    > ci udowodnić, że sie nie palą, świecą tak samo jasno jak u twojego sąsiada
    > i na pewno są dobre i to twoje gniazdko jest skopane a nie moje żarówki,
    > bo przeciez u mnie "sie wyświetla dobrze".

    Ale on nie pisał, że zmieniłby żarówki na 110V, tylko że świeciły by tak
    samo przy niższym napięciu...

    > Po co ci równy asfalt, skoro można jeździć po zaoranym polu?

    Głupie porównanie, zupełnie nie pasujące

  • 63. Data: 2012-10-10 11:47:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemek Lipski wrote:

    > Ale on nie pisał, że zmieniłby żarówki na 110V, tylko że świeciły by tak
    > samo przy niższym napięciu...

    Kris napisal, ze jego wlasny post wyswietla mu sie dobrze na jego
    wlasnym komputerze.
    Ja twierdze, ze moje wlasne zarowki swieca mi dobrze w moim wlasnym domu.

    Co nie oznacza, ze jedno i drugie jesst poprawne i dowodzenie
    poprawnosci "bo u mnie jest dobrze" jest do bani.

    > Głupie porównanie, zupełnie nie pasujące

    perfekcyjne porównanie.
    po co ustawiac strone kodową, skoro po upiornym odcyfrowywaniu krzaczków
    zrozumiałeś co napisałem
    Po co ci asfalt skoro, po godzinie po zaoranym polu tez dojechałeś.

  • 64. Data: 2012-10-10 11:47:58
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    wiadomości news:50751596$1@news.home.net.pl...

    > Ha! Po raz kolejny dowodzisz głębi swojej ignorancji.
    >
    > Patrz i wstydź się eksponowania swojej głupoty:
    >
    > http://www.oswietlenia.com/parathom-par16-20-warm-wh
    ite.html

    > Zwróć uwagę na dopuszczalne parametry napięcia.

    A na czym polega owa głupota debilu? Ja pisałem o żarówkach, a nie
    diodach...

  • 65. Data: 2012-10-10 11:51:56
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    > Właśnie dlatego "powinien mieć " a nie musi. Bo jak "powinien mieć" to bez
    > dzwonka dalej jest rowerem, tyle że nieprzepisowym. A jak "musi mieć", to
    > znaczy, że musi i inna sytuacja jest niemożliwa, więc nie ma sesnu
    > ustanawiać sankcji za "niemanie", skoro to jest wykluczone z definicji
    > (musi mieć, więc inaczej się po prostu nie da). Takiej sankcji z definicji
    > nie można by nałożyć, bo zaistni9enie warunku jest awykonalne;) dlatego
    > właśnie jest powinien.

    "Musi", to wymóg, a "powinien", to propozycja.

  • 66. Data: 2012-10-10 11:58:37
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    > Jesli rower musi miec dzwonek to za jego brak nie ma mozliwosci dostania
    > mandatu. Bo rowerk musi miec dzwonek.

    Bzdury.
    Rower musi mieć dzwonek, bo to wymóg prawny, a nie fizyczna niemożliwość
    istnienia roweru bez dzwonka. A dla konstrutora, producenta, to rower
    powinien mieć dzwonek, ale nie musi, bo brak nie przeszkadza w użytkowaniu.

  • 67. Data: 2012-10-10 12:10:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.10.2012 11:47, Przemek Lipski pisze:

    > w wiadomości news:50751596$1@news.home.net.pl...

    ite.html

    > A na czym polega owa głupota debilu? Ja pisałem o żarówkach, a nie
    > diodach...

    I jeszcze bezczelnie kłamiesz!

    Od początku używałem słowa "lampki" - i ty o żadnych "żarówkach" nie
    pisałeś.

    I jak, łyso ci, kłamco? Czy nadal będziesz brnął jak maciorewicz w
    "zbrodnię smoleńską"?

  • 68. Data: 2012-10-10 12:43:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 października 2012 11:47:24 UTC+2 użytkownik witek napisał:
    > Kris napisal, ze jego wlasny post wyswietla mu sie dobrze na jego
    >
    > wlasnym komputerze.

    Nic takiego nie napisałem. Napisałem że Przemka post wyświetla się na moim komputerze
    normalnie a skoro Lawie nie wyświetla się normalnie to pora aby zmienił czytnik.
    Lawa ma ewidentnie jakiś skopany czytnik bo średnio raz dziennie na różnych grupach
    zwraca w głupi sposób uwagi o kodowaniu itp gdzie ja kwestionowane przez niego posty
    widze prawidłowo. Zresztą pewnie nie tylko ja skoro pozostałe osoby zuwag nie
    zgłaszają. Zapewne Lawa ma ustawienia zgodne z "netetykietą" z przed kilkunastu lat
    ale powtarzam, czasy sie zmieniły, coraz więcej osób korzysta np z googlegroups a tu
    ustawienia sa jakie są i tego nie zmienimy.Uniwersalne czytniki sobie radzą a że
    czytnik Lawy sobie nie radzi to trudno.

    > perfekcyjne porównanie.
    >
    > po co ustawiac strone kodową, skoro po upiornym odcyfrowywaniu krzaczków
    >
    > zrozumiałeś co napisałem

    Widzisz ja poprawnie widze posty Przemka i Twoje i Lawy.
    Skoro Lawa nie widzi poprawnie postów Przemka to niech zmieni czytnik na uniwersalny
    albo przesiądzie się na googlegroups;)

    > Po co ci asfalt skoro, po godzinie po zaoranym polu tez dojechałeś.

    Raczej "dinozaury" korzystają z drogi brukowej(bo wczesniej to był szczyt
    technologicznych możliwości) i nie zauważają że juz gładziutki asfalt wszedzie jest;)

  • 69. Data: 2012-10-10 12:53:26
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.10.2012 11:51, Przemek Lipski pisze:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "Musi", to wymóg, a "powinien", to propozycja.

    "Musi" - to stwierdzenie faktu/zależności. Np. Ciało podniesione musi
    spaść na ziemię jeżeli nie ma między nim a ziemią żadnej przeszkody.

    "Powinien", to powinność :). Żadna tam propozycja, tylko obowiązek,
    wymóg. Inaczej mówiąc "obowiązany jest", dawniej mówiono też "winien jest".

    p. m.

  • 70. Data: 2012-10-10 12:54:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.10.2012 12:43, Kris pisze:

    [nieważne co pisze, bo to tępy dresiarz, który nie potrafi prawidłowo
    tworzyć listów ani nawet nosa sobie wytrzeć, a poprawne oznaczenie
    kodowania to dla niego voodoo]