  • 71. Data: 2012-10-10 15:14:46
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemek Lipski wrote:

    > "Musi", to wymóg,

    absolutny

    a "powinien", to propozycja.

    nie do odrzucenia

    :)

  • 72. Data: 2012-10-10 15:17:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemek Lipski wrote:

    > Bzdury.
    > Rower musi mieć dzwonek, bo to wymóg prawny, a nie fizyczna niemożliwość
    > istnienia roweru bez dzwonka.

    A ja nigdy nie twierdzilem, ze rower bez dzwonka nie istnieje.
    Rower nie musi miec dzwonka. Bez dzwonka tez można rowerem jezdzic
    Rower powinien miec dzwonek bo bez niego można zarobić mandat.

    A dla konstrutora, producenta, to rower
    > powinien mieć dzwonek, ale nie musi, bo brak nie przeszkadza w użytkowaniu.

    ??? ke?

  • 73. Data: 2012-10-10 15:23:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    Ale ciezka orka.
    Tu jest jeden naglowek

    From: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powinien, czy musi
    Date: Mon, 8 Oct 2012 10:48:07 +0100

    A tu jest twoj nagłówek (fragment)

    Teraz znajdz mi ustawienie kodowania w jego nagłówku.

    Niech przemus bedzie tak laskawy wrzuci swoj post na pl.test i po kilku
    minutach zajrzy tam jeszcze raz co robot tam "buszujący" myśli o
    napisanym przez niego poście.

    A potem wypadaloby przeprosic.

  • 74. Data: 2012-10-10 15:35:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 października 2012 12:54:46 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > W dniu 10.10.2012 12:43, Kris pisze:
    > [nieważne co pisze, bo to tępy dresiarz, który nie potrafi prawidłowo
    >
    > tworzyć listów ani nawet nosa sobie wytrzeć, a poprawne oznaczenie
    >
    > kodowania to dla niego voodoo]

    Coś ten Twój super czytnik nawalił bo spamujesz tym samym tekstem w kilku miejscach.
    Zmień czytnik.

  • 75. Data: 2012-10-10 15:46:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 października 2012 15:23:51 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > Teraz znajdz mi ustawienie kodowania w jego nagłówku.

    Ale o co chodzi?
    Po co mam czegoś szukac w jakiś nagłówkach?
    Posty Przemka wyswietlaja mi sie prawidłowo co napisałem.
    Myslę że innym osobom tez się wyswietlaja prawidłowo bo jakos masowo nie protestują.
    A skoro jego posty czytam prawidłowo to zakładam że ma w swoim czytniku wszystko ok.
    Lawa ma podobno wzorcowo ustawiony czytnik itp a coś mu sie ostatnio pokaszaniło bo
    jeden tekst wysłał kilkakrotnie na rózne grupy;)
    > A potem wypadaloby przeprosic.

    Ale za co mam Ciebie przepraszać? Za to że napisałem że teksty Przemka odczytuje
    prawidłowo?

  • 76. Data: 2012-10-10 16:34:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    > Ale o co chodzi?
    > Po co mam czegoś szukac w jakiś nagłówkach?

    Bo tam jest problem.

    > Posty Przemka wyswietlaja mi sie prawidłowo co napisałem.

    Co nie znaczy, ze sa prawidlowo skonstruowane.
    Kazdy wariat bedzie do upadlego powtarzal ze jest zdrowy.

    > Myslę że innym osobom tez się wyswietlaja prawidłowo bo jakos masowo nie
    protestują.

    bo tu juz mas od dawna nie ma. a reszcie sie po prostu nie chce na
    glupoty odpowiadac. mi juz tez powoli nie.

    > A skoro jego posty czytam prawidłowo to zakładam że ma w swoim czytniku wszystko
    ok.

    bledne założenie.
    miałeś logikę.

    > Lawa ma podobno wzorcowo ustawiony czytnik itp a coś mu sie ostatnio pokaszaniło bo
    jeden tekst wysłał kilkakrotnie na rózne grupy;)
    nie na temat

    > Ale za co mam Ciebie przepraszać? Za to że napisałem że teksty Przemka odczytuje
    prawidłowo?

    popros przemka, zeby wrzucil post na pl.test i opublikował jaką dostał
    odpowiedz.
    A potem sie zastanow jeszcze raz.

  • 77. Data: 2012-10-10 17:09:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Oct 2012, Kris wrote:

    > Ale o co chodzi?
    > Po co mam czegoś szukac w jakiś nagłówkach?

    Bo natknąłeś się właśnie na problem BRAKU.
    Dość częsty w prawie.
    Brak deklaracji, brak rejestracji, brak zameldowania, brak świateł...

    > Myslę że innym osobom tez się wyswietlaja prawidłowo bo jakos masowo nie
    protestują.

    Myślenie ma przyszłość. A przeszłość jeszcze lepszą ;)

    > A skoro jego posty czytam prawidłowo to zakładam że ma w swoim czytniku wszystko
    ok.

    Streszczę: widzę przed sobą samochód, zakładam że z jego wszystkimi
    światłami wszystko jest OK.
    I, wysoki sądzie, on na pewno nie włączał migacza!
    (z drugiej strony)
    Wysoki sądzie, włączałem migacz, pasażer widział!

    Taką właśnie dyskusję prowadzisz.
    Z p. widzenia pasażera, który widzi włączanie (a nie to czy miga).

    pzdr, Gotfryd

  • 78. Data: 2012-10-10 19:03:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    --
    Po to, by rozkodować tekst. Teksty w internecie mogą być kodowane na wiele
    sposobów. By je bezproblemowo rozkodoywać dla pokazania trzeba zadeklarować

    Posty Przemka wyswietlaja mi sie prawidłowo co napisałem.
    --
    Widać twój "czytnik" forsuje kodowanie, którego nie zadeklarowano

    Myslę że innym osobom tez się wyswietlaja prawidłowo bo jakos masowo nie
    protestują.
    --
    Całkiem możliwe. Ciągle jednak artykuł nie zawiera deklaracji kodowania,
    które umożliwia rozkodowanie artykułu wszystkim czytnikom a nie tylko tym,

    A skoro jego posty czytam prawidłowo to zakładam że ma w swoim czytniku
    wszystko ok.
    --
    Coś niewątpliwie jest, ale ... np twoich artykułów nie da się cytować w
    najpopularniejszym czytniku. W ten sposób utrudniasz innym korzystanie z

  • 79. Data: 2012-10-10 19:43:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 października 2012 19:03:16 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Coś niewątpliwie jest, ale ... np twoich artykułów nie da się cytować w
    >
    > najpopularniejszym czytniku. W ten sposób utrudniasz innym korzystanie z
    >
    > niusów w efekcie zmniejszając ich popularność.
    A to już pretensje do googlegroups;)

  • 80. Data: 2012-10-11 01:19:40
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    > absolutny