  • 51. Data: 2012-10-09 21:16:17
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 20:50:03 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > zachowujesz się jak typowy dresiarz. przyłazisz do eleganckiej restauracji w
    >
    > laczkach, brudnych bokserkach i przepoconym siatkowym podkoszulku i
    >
    > zaczynasz pouczać elegancko ubrane towarzystwo że są dinozaurami i że to ty
    >
    > masz rację.

    Jeszcze kilka lat temu nieelegancko było jak ktoś w restauracji przez komórke
    rozmawiał- teraz to norma i nikogo nie dziwi laptop na stoliku kawiarnianym.
    Świat się zmienia, w restauracjach teraz tez jest inaczej jak 20 lat temu.
    Za to "dinozaur" we fraku i meloniku wywołałby spore zamieszanie w dzisiejszych
    czasach.
    Rozumiem że Ty do restauracji w fraku czy innym gajerku na kolacje chodzisz;)
    Świat się zmienia, a myślę że mniej szkodzą usenetowi osobnicy nie łamiący wierszy co
    ileś tam znaków niż taki "regulaminowy" Lawa rzucający wyzwiskami na lewo i prawo i
    robiący śmietnik z co drugiego wątku.

  • 52. Data: 2012-10-09 21:22:34
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > laczkach, brudnych bokserkach i przepoconym siatkowym podkoszulku i
    >
    > zaczynasz pouczać elegancko ubrane towarzystwo że są dinozaurami i że to ty

    Napisał powyższe osobnik z prawdopodobnie prawidłowo skonfigurowanym czytnikiem,
    z prawidłowo ustawionym kodowaniem, prawidłowo łamiącym wiersze itp.
    Że napisane z błędami, bez wielkich liter, polskich znaków itp to już inna bajka.
    Czyli taki elegancko ubrany klient restauracji ale np rzucający pety na dywan itp.;)
    Ale ja zwykły dresiarz tylko więc może i nie mam racji;)

  • 53. Data: 2012-10-09 22:06:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.10.2012 21:16, Kris pisze:

    [nieważne co pisze, bo to tępy dresiarz, który nie potrafi prawidłowo
    tworzyć listów ani nawet nosa sobie wytrzeć, a poprawne oznaczenie
    kodowania to dla niego voodoo]

  • 54. Data: 2012-10-10 00:46:41
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    > ale tylko tobie.

    Chyba nie tylko mi, skoro odpisujesz?

  • 55. Data: 2012-10-10 00:54:22
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    wiadomości news:507402c3$1@news.home.net.pl...

    > Drogi "inteligentny inaczej"! Moje lampki świeciłyby tak samo dobrze,
    > jakby zakład energetyczny dostarczałby mi o połowę niższe napięcie.

    Przy o połowę niższym napięciu Twoje lampki nie świeciłyby tak samo dobrze.
    Spraw sobie jakiś autotransformattor i sprawdź jak nie wierzysz. Tak więc
    owo "inteligentny inaczej", to raczej do siebie kieruj...

    > Co nie oznacza że w Polsce jest to prawidłowy standard zasilania -
    > chociaż ty pracując w ZE wciskałbyś ludziom kit, że tak jest OK, bo u
    > ciebie świeci dobrze.

    Bzdury piszesz inteligentny prawidłowo...

    > BĄDŹ ŁASKAW ZACZĄĆ OZNACZAĆ SWOJĄ STRONĘ KODOWĄ!!!

    Po co? I tak dajesz radę czytać co piszę.

    > Albo zapłać komuś inteligentniejszemu od ciebie, żeby poprawnie
    > skonfigurował twojego gównianego Outlook Express'a.

    Po co? Jak ktoś nie doczyta tego co piszę, to straty nie będzie dla
    nikogo...

  • 56. Data: 2012-10-10 02:37:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemek Lipski wrote:

    > Przy o połowę niższym napięciu Twoje lampki nie świeciłyby tak samo
    > dobrze. Spraw sobie jakiś autotransformattor i sprawdź jak nie wierzysz.
    > Tak więc owo "inteligentny inaczej", to raczej do siebie kieruj...

    a dostarczyc ci zarówki na 110 V?
    I jak bedziesz twierdził, ze sie palą, to ci pokażę cały kontynent, zeby
    ci udowodnić, że sie nie palą, świecą tak samo jasno jak u twojego
    sąsiada i na pewno są dobre i to twoje gniazdko jest skopane a nie moje
    żarówki, bo przeciez u mnie "sie wyświetla dobrze".

    > Po co? I tak dajesz radę czytać co piszę.

    Po co ci równy asfalt, skoro można jeździć po zaoranym polu?

    > Po co? Jak ktoś nie doczyta tego co piszę, to straty nie będzie dla
    > nikogo...

    to chyba jedyny sensowny argument.

  • 57. Data: 2012-10-10 02:37:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemek Lipski wrote:

    > Chyba nie tylko mi, skoro odpisujesz?

    a co ma piernik do wiatraka
    czyli odpisywanie na posty z robieniem krzaków.

  • 58. Data: 2012-10-10 08:28:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.10.2012 00:54, Przemek Lipski pisze:

    > Przy o połowę niższym napięciu Twoje lampki nie świeciłyby tak samo
    > dobrze. Spraw sobie jakiś autotransformattor i sprawdź jak nie wierzysz.
    > Tak więc owo "inteligentny inaczej", to raczej do siebie kieruj...

    Ha! Po raz kolejny dowodzisz głębi swojej ignorancji.

    Patrz i wstydź się eksponowania swojej głupoty:

    http://www.oswietlenia.com/parathom-par16-20-warm-wh
    ite.html

    Zwróć uwagę na dopuszczalne parametry napięcia.

    > Po co? Jak ktoś nie doczyta tego co piszę, to straty nie będzie dla
    > nikogo...

    Jakbyś w ogóle nie pisał - zgoda. A tak to śmiecisz.

  • 59. Data: 2012-10-10 08:30:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.10.2012 02:37, witek pisze:

    > a dostarczyc ci zarówki na 110 V?

    Gorzej (dla durnego Przemusia): lepsze lampy diodowe mają wbudowane
    solidne układy stabilizujące, a skoro już je mają, to od razu zrobili je
    uniwersalne. Moje lampki oficjalnie działają w przedziale 100-250V.

  • 60. Data: 2012-10-10 09:13:09
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 11:02:36 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa
    napisał:
    > W dniu 08.10.2012 10:46, Jacek pisze:
    >

    > A "powinien" oznacza, że ktoś ma taką powinność/obowiązek.

    No właśnie gdyby minister napisał poprostu:

    "Obowiązkowe wyposażenie pojazdów to
    (i tu lista)"

    nie byłoby żadnych problemów.
    Dobrze, że minister w każdej chwili może to zmienić.

    Andrzej.