    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powinien, czy musi
    Date: Tue, 09 Oct 2012 11:20:17 -0500

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > Urwales w pol zdania, wiec i wniosek falszywy.
    >
    > Inaczej mozemy przeprowadzic dowod, ze 1 = 0.
    >
    > Musi miec, aby nie dostac mandatu.

    powinien mieć aby nie dostać mandatu.

    Nie ma możliwości dostania mandatu skoro rower musi mieć dzwonek.

    Inny przykład.

    Musisz mieć czapkę aby wyjść z domu bo dostaniesz wpierdol.

    Powiniens miec czapke aby wyjść z domu bo dostaniesz wpierdol.

    Pierwszy przypadek zachodzi wtedy kiedy cie fizycznie z domu bez czapki
    nie wypuszczą. Zauwazasz, że w takiej sytuacji nie masz szans dostac
    wpierdol bo nie jesteś w stanie wyjść z domu bez czapki.
    Jesli rower musi miec dzwonek to za jego brak nie ma mozliwosci dostania
    mandatu. Bo rowerk musi miec dzwonek.