  • Data: 2012-10-10 11:47:23
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek Lipski wrote:

    > Ale on nie pisał, że zmieniłby żarówki na 110V, tylko że świeciły by tak
    > samo przy niższym napięciu...

    Kris napisal, ze jego wlasny post wyswietla mu sie dobrze na jego
    wlasnym komputerze.
    Ja twierdze, ze moje wlasne zarowki swieca mi dobrze w moim wlasnym domu.

    Co nie oznacza, ze jedno i drugie jesst poprawne i dowodzenie
    poprawnosci "bo u mnie jest dobrze" jest do bani.

    > Głupie porównanie, zupełnie nie pasujące

    perfekcyjne porównanie.
    po co ustawiac strone kodową, skoro po upiornym odcyfrowywaniu krzaczków
    zrozumiałeś co napisałem
    Po co ci asfalt skoro, po godzinie po zaoranym polu tez dojechałeś.