  • Data: 2012-10-09 17:12:32
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 13:27:14 UTC+2 użytkownik olgierd
    napisał:
    > Abstrahując od tego, że nie masz racji,

    Teoretycznie nie mam- tu zgoda. Tylko że świat poszedł troszkę do przodu a
    dinozaury usenetu ciagle czepiaja się kodowania łamania wierszy itp. Fakt
    kiedyś to miało jakiś sens ale teraz i inne łącza mamy inny sprzet więc te
    archiwalne zalecenia mozna do archiwum odłożyć.
    to i tak nie ma sensu

    --

    No tak, archaiczne formy są wypierane przez normalne. Zwykła ewolucja.

    --
    No ale ... G. też może Ci wyłączyć serwer. Poza tym "kilka komputerów w
    różnych miejscach" zastępowanych jest przez prawdziwe komputery osobiste