  • Data: 2012-10-09 12:56:02
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2012 12:50, Przemek Lipski pisze:

    > Mi sie wszystko wy?wietla jak powinno, z niczym problemów nie mam, to chyba
    > jednak nie mój czytnik jest gówniany :)

    Drogi "inteligentny inaczej"! Moje lampki świeciłyby tak samo dobrze,
    jakby zakład energetyczny dostarczałby mi o połowę niższe napięcie.

    Co nie oznacza że w Polsce jest to prawidłowy standard zasilania -
    chociaż ty pracując w ZE wciskałbyś ludziom kit, że tak jest OK, bo u
    ciebie świeci dobrze.

    BĄDŹ ŁASKAW ZACZĄĆ OZNACZAĆ SWOJĄ STRONĘ KODOWĄ!!!

    Albo zapłać komuś inteligentniejszemu od ciebie, żeby poprawnie
    skonfigurował twojego gównianego Outlook Express'a.