  • Data: 2012-10-09 15:18:18
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 października 2012 13:27:14 UTC+2 użytkownik olgierd napisał:
    > Abstrahując od tego, że nie masz racji,

    Teoretycznie nie mam- tu zgoda. Tylko że świat poszedł troszkę do przodu a dinozaury
    usenetu ciagle czepiaja się kodowania łamania wierszy itp. Fakt kiedyś to miało jakiś
    sens ale teraz i inne łącza mamy inny sprzet więc te archiwalne zalecenia mozna do
    archiwum odłożyć.
    to i tak nie ma sensu -- usenet

    > ostatecznie upada.

    Tu zgoda
    > BTW nie masz zwiększonej liczby spamu od korzystania z Google Groups?

    Aż zajrzałem do zakładki spam na serwerz pocztowym(konto gmail). W ciągu ostatnich
    30dni 48 wiadomości ale od razu wpadały do spamu więc uciązliwość zerowa. W
    odbiorczej skrzynce żadnych niechcianych meili nie znajduje.

    > Jakby chociaż dziady pozwalały maskować adres email...

    Tak na stałe przesiadłem sie na google groups jakies pół roku temu. To
    najwygodniejszy sposób czytania grup jeśli korzystasz z kilku komputerów w róznych
    miejscach. No i nie trzeba instalować żadnych dodatkowych programów, konfigurowac
    czytników itp, nie interesuje mnie że onet czy inna gazeta wyłączyły serwer grup itp.
    I nie ma problemow z kodowaniem itp- zdecydowana większość postów jest czytelna.
    Sporadycznie sa problemy z polskimi znakami- np w poście Lawy z godz 13,31 polskie
    znaki sa wyświetlane błędnie ale już jego post z 12,56 jest wyswietlany poprawnie.
    To sporadyczne kłopoty, ale zalet jest więcej więc do żadnych "instalowanych" super
    hiper czytników nie zamierzam wracać