  • 1. Data: 2005-01-18 09:37:47
    Temat: Poufnosc wypisu szpitalnego a ubezpieczenie
    Od: "Andrzej m." <O...@o...pl>

    Witam i prosze o porade.
    Zona byla ubezpieczna na wypadek hospitalizacji (za kazdy dzien pobytu w
    szpitalu ma dostac X zloty). Ubezpieczyciel zony wymaga wypisu szpitalnego.
    Widzialem kiedys taki wypis, byl na nim opis choroby, zabiegow itd.

    Moje pytanie: czy istnieje jakis "skrotowy" odpis na ktorym nie ma
    szczegolowych informacji o przebiegu choroby i zabiegach operacyjnych?

    Problem jest banalny, osoba zwiazana z firma ubezpieczeniowa ktora bedzie
    miala kontakt z tym wypisem jest znana plotkara a zona nie chce aby jej
    historia choroby wyszla poza wojewodztwo :-). Dodam ze charakter choroby nie
    jest zwiazany z samym ubezpieczeniem, tzn. jej przebieg nie pociaga za soba
    zadnych zmian w polisie itp.
    Z gory dziekuje za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-01-18 14:42:01
    Temat: Re: Poufnosc wypisu szpitalnego a ubezpieczenie
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:csim2a$s1o$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Andrzej m.* napisał(a):

> [...]
    >
    > Moje pytanie: czy istnieje jakis "skrotowy" odpis na ktorym nie ma
    > szczegolowych informacji o przebiegu choroby i zabiegach operacyjnych?

    Lecząc się w szpitalu i później z niego wychodząc każdorazowo dostawałem
    zaświadczenie o przebywaniu na leczeniu szpitalnym w danym okresie, bez
    żadnego rozpoznania i metod leczenia. Myślę, że takie coś
    ubezpieczycielowi powinno wystarczyć. Gówno go to obchodzi z jakiego
    powodu ktoś tam przebywał i jak był leczony. W końcu ubezpiecza chyba od
    pobytu w szpitalu, a nie babrze się w tym, kto na co choruje. Niemniej
    dobrze byłoby upewnić się o podstawach prawnych gdyby okazało sie, że
    jednak ma to być wypis.
    Big Jack

    --
    //////