  • Data: 2015-10-07 23:32:41
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-10-15 o 23:10, z pisze:

    > Potem jakiś czas był spokój aż do czasu kiedy zmieniałem umowy u operatora.
    > Nagle od tygodnia dostaję codziennie.

    Było od tego zacząć :-) Na umowach z operatorem są różnego rodzaju zgody
    na wysyłanie śmieci. Ja jestem na to wrażliwy i dokładnie pilnuję.
    Ostatnio jedna paniusia mnie przekonywała że NIE DA SIĘ przedłużyć bez
    odznaczenia tej zgody i dopiero kierownik zawezwany z domu potwierdził,
    ze się da. Podejrzewam, że mają wyższą prowizję za umowę z tymi zgodami,
    bo by z siebie kretynki nie strugała. Zobacz, czy czasem nie dopisała
    wihajstra i ewentualnie cofnij zgodę. Jak najszybciej, bo oni to
    sprzedają i później nie zapanujesz nad tym. Ja chyba cztery lata temu
    właśnie nie dopatrzyłem (było kilka zgód i jednej nie odhaczyłem), to
    później bujałem się kilka miesięcy, a uwierz na słowo, ze dość
    profesjonalnie się za to zabrałem. Do dziś właśnie pokłosiem te śmieci,
    ale to już kilka razy w miesiącu, wiec nie chce mi się z kretynami z
    odległych wysp kopać.