  • Data: 2015-10-08 15:15:37
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-08 o 15:11, J.F. pisze:

    > Jak najbardziej wyjasnij - bedzie mniej ignorantow.

    To było pytanie retoryczne.
    Skoro czytasz grupę i jeszcze na niej piszesz, to takie podstawy już
    dawno powinieneś znać. A jak nie znasz, to szybko wygooglać.

    No ale nic, możesz wrócić do dyskusji o złych organizatorach konkursów i
    co grupowi mędrcy o nich myślą, jak i o całym prawie, do takiego
    jojczenia akurat wiedza nie jest potrzebna, a wręcz przeciwnie ;)

    --
    Liwiusz