  • Data: 2015-10-08 11:54:02
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej W." napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2015-10-07 o 21:55, RadoslawF pisze:

    >Kup sobie starter w jakimś nju albo innym wynalazku tego typu a
    >zadzwonią do Ciebie w przeciągu dwóch dni z jakąś propozycją.

    Starter mowisz ?
    No, rzecz warta sprawdzenia. Bo jak - nju/Orange im przekazuje liste
    ostatnio aktywowanych starterow ?

    W zasadzie moglby, jesli gdzies tam udalo im sie przemycic "klient
    wyraza zgode na przekazanie numeru partnerom w celach marketingowych.

    Bo mam numer w nju i wcale tak czesto nie dzwonia..

    >A jak zapytasz skąd mają ten numer, to zawsze usłyszysz, ze numer
    >jest generowany losowo i możesz im naskoczyć.

    A skad wiesz, ze nie ?

    J.