  • Data: 2015-10-07 23:10:59
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-07 o 21:55, RadoslawF pisze:
    > Na pewno nie losowo. Trzeba sobie zasłużyć podając swój numer,
    > odpowiadając na jakąś propozycję lub zrobić jakąś inną głupotę.
    > Przez wiele lat używania komórki dostałem dosłownie kilka podobnych
    > "ofert".

    Ten mój numer na pewno nie był nigdzie podawany.
    Za to inny małżonki był kilka lat temu. Nie chodziło o stratę kasy tylko
    o notoryczne nękanie smsami w stylu:

    "Czeka cię nieszczęście. Jeśli chcesz uniknąć poznaj moją wróżbę ślij
    smsa na numer..."

    Blokowałem u operatora robiłem wszystko co było można i nagle przez te
    blokowania smsy zaczęły przychodzić do mnie. (psipadek?)
    Potem jakiś czas był spokój aż do czasu kiedy zmieniałem umowy u operatora.
    Nagle od tygodnia dostaję codziennie.
    Mało dzwonię a tylko przychodzi mi do głowy ostatnia komunikacja z
    operatorem i z bankiem. Cholera wie która szuja mnie znowu zapisała na
    listę.