  • Date: Tue, 05 Jun 2007 16:53:23 +0200
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Potrzebna pomoc - SCK, nieuczciwy sprzedawca

    Arqs pisze:

    > Miało być pięknie sprawnie i miło. 18 maja dostałem przesyłkę ale wbrew
    > opisowi komputer
    > - był używany (system zainstalowany 21 marca, do tego OpenOffice, Irfan
    > View itp, ślady palców na matrycy)

    A gdzie w opisie masz napisane ze kupujesz nowy komputer?

    I co masz przeciwko OpenOffice i Irfan View?

    > - Polski WinXP, prawdopodobnie nielegalny, Sony nigdy nie sprzedawało
    > tych komputerów z wersją PL, według mnie - lewizna.

    Skad wiesz ze nielegalny? Kupiles na fakture? Masz na fakturze napisane
    Laptop + Win XP?

    > - 10 miesięcy gwarancji na rzekomo nowy komputer, bo dla SCK liczy się
    > data sprzedaży z FV którą oni dostali od sprzedawcy (sic!)

    Ale skad wytrzasnales info ze kupujesz nowy komputer?

    > I tu się zaczyna cyrk. Dostaję sprzeczne informacje, sck.com.pl wymyśla
    > co może by tych pieniędzy nie oddać, w końcu stwierdzają, że skoro
    > chciałem FV i prowadzę działalność to odstąpienie od umowy mi nie
    > przysługuje i oni w końcu ściągną taki komputer i dostanę go.

    Ale to ze chciales FV wcale nie oznacza ze prowadzisz DG.
    A jesli juz prowadzisz to nie przysluguje Ci prawo do odstapienia od umowy.

    > Ponieważ straciłem do sck zaufanie, jest to dal mnie banda oszustów i
    > nie chcę mieć z nimi nic wspólnego, w dodatku obawiam się rzetelności
    > ewentualnego świadczenia reklamacyjnego

    Gdzie Cie oszukali?

    - jakie jeszcze zostają mi
    > możliwości? W tym czasie inny dostawca ściągnął dla mnie ten komputer i
    > czeka,aż będę dysponował gotówką.

    Nikt nie broni Ci kupic drugiego komputera.

    Jacek