  • Data: 2007-06-05 15:05:14
    Temat: Re: Potrzebna pomoc - SCK, nieuczciwy sprzedawca
    Od: "Dudus Podpiszczaczek" <walsi baranie@dudu.de> szukaj wiadomości tego autora

    "castrol" <j...@w...wp.pl>

    Napisal cala kupe bzdur

    > A gdzie w opisie masz napisane ze kupujesz nowy komputer?
    Przeczytaj dokladnie opis aukcji to zobaczysz.

    > I co masz przeciwko OpenOffice i Irfan View?

    Bo na nowych komputerach nie bywa OO I IV instalowany

    > Skad wiesz ze nielegalny? Kupiles na fakture? Masz na fakturze napisane
    > Laptop + Win XP?

    Jesli nie ma licencji to lewy

    > Ale skad wytrzasnales info ze kupujesz nowy komputer?

    Poczytaj opis aukcji. Podpowiem - uzyj klawisza Control i F i wpisz "Nowy"
    to zobaczysz.

    > Gdzie Cie oszukali?

    Jak zobaczysz juz to slowo "nowy" to sobie sam odpowiesz.

    > - jakie jeszcze zostają mi
    >
    > Nikt nie broni Ci kupic drugiego komputera.

    a to juz pokazuje, ze odpisales aby sie powymadrzac, a tak naprawde to wiesz
    tyle co zjesz.

    > Jacek

    Nie pozdrawiam

    Dudus