  • Data: 2007-06-06 15:13:54
    Temat: Re: Potrzebna pomoc - SCK, nieuczciwy sprzedawca
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > SCK z uporem maniaka odpowiada, że właśnie wysłało przesyłkę. W piątek
    > ma dojść. Chyba jedynym rozsądnym wyjściem, będzie przyjęcie po
    > dogłębnym sprawdzeniu sprzętu, jeśli tym razem będzie taki jak być
    > powinien. Kompa potrzebuję do pracy, a nie mam kolejnych 6 tys. na kupno
    > drugiego i pałowanie się z SCK.

    Z SCK mam kontakt od czasu jak startowali w Szczecinie. Różne rzeczy się po
    drodze trafiały. Np. sprzęt chodził 2 tygodnie, a później zgon i mogiła.
    Były nerwówki, reklamacje, ale ani razu nie kończyło się tak, że nie byłam
    zadowolona z rozwiązania.
    Bo w sumie to mogliby Ci coś dorzucić za to, że twierdzili w aukcji, że
    sprzęt jest nowy, a nie był. Generalnie w Szczecinie to oni używanym
    handlują.

    A.