  • Data: 2007-06-06 14:32:06
    Temat: Re: Potrzebna pomoc - SCK, nieuczciwy sprzedawca
    Od: Arqs <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rezist.com pisze:
    > Napisz do Kasi Tez z Komputer Swiata.
    > Link powinienes miec na ich stronie www, ewentualnie adresuj
    > na redakcje. Dosc sprawnie zalatwiaja taie rzeczy.

    Porozmawiałem z prawnikiem. Twierdzi, że możemy to bez problemu wygrać
    ale trzeba założyć sprawę w SC i może ona trwać do 1,5 roku (na dzień
    dzisiejszy tyle to trwa we Wrocku).

    SCK z uporem maniaka odpowiada, że właśnie wysłało przesyłkę. W piątek
    ma dojść. Chyba jedynym rozsądnym wyjściem, będzie przyjęcie po
    dogłębnym sprawdzeniu sprzętu, jeśli tym razem będzie taki jak być
    powinien. Kompa potrzebuję do pracy, a nie mam kolejnych 6 tys. na kupno
    drugiego i pałowanie się z SCK.

    To co mogę zrobić do napisać ostrzeżenie przed SCK dla innych na moim
    blogu i wsadzić im negatywa na Allegro.

    Arqs

    http://kurdemol.blogspot.com/