  • Data: 2023-12-04 21:20:23
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2023 o 12:12, J.F pisze:

    > No ale zacząłes cos sugerować jakby w ogole miał sie nikt nie zając.
    > Zajmą się. Kiedyś.

    Robert twierdzi, że czekają pechowcy. To ja się pytam czy ktoś widział
    szczęściarza;)

    > Zaczeli prawidłowo.

    Tak średnio, bo chcieli na początku jechać obejrzeć miejsce z którego
    zginął i dość oczywistym jest że skoro wiadomo które żule zajebały to do
    nich wpaść. No ale tyle im się zeszło z wypełnianiem zeznań że im
    podobno "ludzie wyszli" na noc;)

    > Ale moze niesłusznie oskarzam, moze dzielnicowy by dostał fotki dwóch
    > żuli i rozpoznał.

    Podałem adres do świadka który żuli znał. Żuli odwiedzili dopiero po
    trzech dniach i od razu zawinęli bo sprawa już była "wyjaśniona".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!