  • Data: 2023-12-04 22:56:57
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2023 o 20:52, J.F pisze:
    > Konsekwencje to jeszcze zobaczymy jakie będą.
    > Jak nie stara władza, to nowa policjantów ... zobaczymy, co im zrobi.

    Co ja odbieram jako sugestię, że należy ukarać policjanta bez względu na
    to, czy jest winny.

    > A wystarczyło namierzyc telefon.

    Wątpię.

    > No dobra - może by nie wystarczylo, ale wtedy byśćie mogli mówić
    > "niezwłocznie próbowalismy namierzyć telefon, ale się nie udało
    > odpowiednio precyzyjnie".

    I czasem traci się czas na takie nieistotne działania pod publikę. W tym
    konkretnym przypadku priorytetem bym uznał:

    1) komunikat w mediach - więcej ludzi będzie zwracać uwagę, bo może
    gdzieś krąży;
    2) monitoringi miejskie i sklepowe, o ile na trasie były;
    3) psa - ale ten musi dojechać.

    W między czasie montować grupę poszukiwawczą i można dane o telefonie -
    o ile jest w sieci, która to gromadzi na bieżąco, a jeśli nie, to
    wdrożyć bieżące monitorowanie - co tu by nic nie dało akurat. Rozpytywać
    znajomych, bo może coś wiedzą (wiem, że nie wiedzieli, ale oni nie
    wiedzieli). Gromadzić dane cybernetyczne - i tu już ne będę pisał jakie.

    --
    (~) Robert Tomasik