  • 111. Data: 2003-11-19 08:21:29
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
    wiadomości news:bpdk5j$1flg$1@news2.ipartners.pl...
    > wydawało się że <Arek> miał rację <news:bpdjum$3i9$2@news.onet.pl> ale:
    >
    > > > czemu uważasz że się szmacę?
    > >
    > > Zapytaj rodziców to Ci powiedzą.
    >
    > jak sobie życzysz.

    "Nie dyskutuj z głupcem bo inni mogą nie zauważyć różnicy"

    Pozdr
    Leszek

  • 112. Data: 2003-11-19 08:27:36
    Od: Miiiixxo <m...@A...pl>

    Greg napisał(a):

    > [crossp

    musze sie przyznac ze czasami swoim znajomym rzsylam, posty czy ich
    fragmenty i stosuje taka zasade np:

    Z grupy dyskusyjnej - usenetu - pl.sci.psychologia

    From: "Greg" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Posty, a prawa autorskie
    Date: Tue, 18 Nov 2003 11:54:52 +0100
    pl.soc.prawo:137244

    "....Mam pytanie odnosnie praw autorskich tresci zamieszczanych na
    newsach. Jak
    to wyglada od strony prawa? Czy tresci tekstow moga byc zamieszczane
    gdziekolwiek z racji tego, ze zostaly zamieszczone na grupie
    publicznej?
    Oczywiscie ze wskazaniem na zrodlo. Co w przypadku wyraznego sprzeciwu
    autora danego tekstu?....."

    Chyba wszystko jest czytelne, w miare jasne -i nie wymaga wyjasnien -
    autor, data itd
    wiec pelny szacunek dla osoby ktora pisala, gdzie

    Zreszta jest takze google i mozna wstawic adres link- tylko kto by sie
    w to bawil ;)
    --
    pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
    Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<

  • 113. Data: 2003-11-19 08:31:06
    Od: Miiiixxo <m...@A...pl>

    Miiiixxo napisał(a):

    > From: "Greg" <******>

    a mail pozostaje nieczytelny (antyspam) :)

  • 114. Data: 2003-11-19 08:49:51
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Leszek> miał rację <news:bpf962$36j$1@topaz.icpnet.pl>
    ale:

    > "Nie dyskutuj z głupcem bo inni mogą nie zauważyć różnicy"

    moi teściowie mieli kiedys psa.
    nazywał sie arnold.
    jakiś czas temu, arnold poszedł na spacer. w nocy.
    szalał, szalał, biegał skakał,
    aż wpadł w rów, którego nie zauważył
    i skręcił sobie kark.

    a gdyby ktos mu poswiecił...

    --
    Wróciwszy do swego gabinetu, Mueller zauważył, że Stirlitz podejrzanie kręci się w
    pobliżu sejfu. - Co tu robicie, Stirlitz? - srogo zapytał.

  • 115. Data: 2003-11-19 09:23:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
    wiadomości news:bpfao8$2d7s$1@news2.ipartners.pl...

    > moi teściowie mieli kiedys psa.
    > nazywał sie arnold.
    > jakiś czas temu, arnold poszedł na spacer. w nocy.
> [...]

    Ale sekcja wykazała że zęby ma całe bo ochraniacz w oślinionym pysku nosił
    ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 116. Data: 2003-11-19 09:46:25
    Od: "Edyta" <e...@i...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Nic się nie "dokleiło"
    poczytaj sobie jak powstała grupa psphome!
    Nie jest to samozwańczy serwis.
    A zamieszceć posty na psphome może każdy z grupowiczów
    jak ty, ja i inni..
    A to fragment ze strony psphome
    przeczytaj!
    Grupa dyskusyjna pl.sci.psychologia jest forum otwartym dla wszystkich
    miłośników i pasjonatów psychologii, oraz szczególnie - uprawiających zawód
    psychologa lub zawody pokrewne. Grupa jest moderowana wyłącznie przez samą
    siebie i dlatego trzeba się tu liczyć z publikacjami żywiołowymi o pełnej
    gamie zabarwień emocjonalnych, jak też z autentycznymi, choć niekoniecznie
    wyrażanymi bezpośrednio, wołaniami o pomoc.

    Każdy piszący staje się automatycznie twórcą forum i panującej tu atmosfery.
    Każdy piszący odpowiada za przekazywane przez siebie treści i formy ich
    przekazywania. Przed grupą i sobą samym.

    Celem serwisu PSPHOME jest dostarczanie informacji, jakich nie można uzyskać
    bezpośrednio na grupie, a jakie są przydatne dla sprawniejszego poruszania
    się po niej.
    Ale nie tylko.

    Redakcja serwisu psphome powstała 19 lutego 2001 roku w następ- stwie
    dyskusji, jaka miała miejsce na forum psp. Pierwszym impulsem dla serwisu
    była autorska strona www jednego z dzisiejszych jej reda- ktorów pokazująca
    grupę jesienią 2000 w zwierciadle statystyki postów. 28 lutego 2001
    opublikowaliśmy
    Zespół redakcyjny serwisu składa się na ogół z 6 - 9 użytkowników forum
    pl.sci.psychologia. Fakt ujawnienia się pozostawiamy indywidualnym decyzjom
    zainteresowanych, szanując prawo każdego do anonimowości i prywatności.

    Celem istnienia serwisu i redakcji jest dostarczanie uzytkownikom forum
    dyskusyjnego psp informacji, jakich nie można uzyskać bezpośrednio na
    grupie, a jakie są przydatne dla sprawniejszego poruszania się po niej i nie
    tylko. Równie ważnym celem jest zapewnienie twórcom serwisu, maksimum
    satysfakcji - jako jedynej formy rekompensaty za włożony wysiłek.

    Edyta

  • 117. Data: 2003-11-19 10:35:22
    Od: "cbnet" <c...@o...pl>

    Przemysław Dębski:
    > ... Ja nie potrzebuje do Ciebie dzwonić ...
    > ale np. Czarek mógłby mieć ochotę sprawdzić czy Twój głos jest
    > podobny do małpiego czkania :-)

    Ja takze nie potrzebuje.... :)
    Ogolnie nie moge narzekac na niedosyt w kontaktach z jednostkami
    podobnymi do E. ;)

    Czarek

  • 118. Data: 2003-11-19 11:34:57
    Od: "Edyta" <e...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Edyta" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To nie o to chodzi czy ja znam czy też nie Twój numer i po co mi on.
    Chodzi
    > o to że wedle Twoich mniemań, mam prawo podać go tu, ponieważ sama
    > umieściłaś go publicznie na jakiejś grupie. Ja nie potrzebuje do Ciebie
    > dzwonić ... ale np. Czarek mógłby mieć ochotę sprawdzić czy Twój głos jest
    > podobny do małpiego czkania :-) Czy też ktoś inny, mógłby sobie do Ciebie
    > dzwonić by przedyskutować jakieś kluczowe dla siebie kwestie :-)
    >
    > Pzdr.
    > P.D.

    Wiesz, akurat DANE OSOBOWE są chronione przez ustawę
    i tylko ja mogę je podawać..
    Edyta

  • 119. Data: 2003-11-19 11:52:40
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "ksRobak" w wiadomości news:bpevb9$f8h$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

    > "Redaktorzy" tej witrynki są anonimowi, pobierają
    > bez pytania posty z GD i umieszczają po obróbce
    > na swojej witrynie.

    Zobacz co ja zrobilem z Twoim postem - poddalem go obrobce. Na grupie
    jestem "anonimowo", zreszta podobnie jak Ty. Teraz otworz przegladarke i
    pochodz sobie po stronach - na ilu bedziesz mial dokladne dane (lub chociaz
    imie i nazwisko) ich tworcow? W duzo wiekszych przedsiewzieciach sa tylko
    nicki. Z Twojej postawy moznaby odniesc wrazenie, ze redakcja pelni jakies
    funcje publiczne, sa oplacani, a mimo to nie chca podac swoich danych.
    Dlaczego Ty swoich danych nie podajesz chociaz czasem tez poddajesz obrobce
    posty innych? Czy pytales kiedykolwiek mnie o zgode, czy mozesz moje posty
    poddac obrobce? Przeciez to absurdalne.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 120. Data: 2003-11-19 13:06:33
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    > Aha, to nie jest twórczość bo ja tak uważam !!! ... ale masz jakieś
    wsparcie
    > ?

    Tak, wlasnie sie dowiedzialem od znajomego o prawie prasowym. I co jest
    najdziwniejsze to wlasnie do usenetu je sie stosuje, gdzie post w usenecie
    to 'krotka notatka prasowa', wedle kodeksu cywilnego nie chorni jej prawo
    autorskie.

    Lepton