    From: "Edyta" <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Posty, a prawa autorskie
    Date: Wed, 19 Nov 2003 10:46:25 +0100

    Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bpevb9$f8h$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Nic się nie "dokleiło"
    poczytaj sobie jak powstała grupa psphome!
    Nie jest to samozwańczy serwis.
    A zamieszceć posty na psphome może każdy z grupowiczów
    jak ty, ja i inni..
    A to fragment ze strony psphome
    przeczytaj!
    Grupa dyskusyjna pl.sci.psychologia jest forum otwartym dla wszystkich
    miłośników i pasjonatów psychologii, oraz szczególnie - uprawiających zawód
    psychologa lub zawody pokrewne. Grupa jest moderowana wyłącznie przez samą
    siebie i dlatego trzeba się tu liczyć z publikacjami żywiołowymi o pełnej
    gamie zabarwień emocjonalnych, jak też z autentycznymi, choć niekoniecznie
    wyrażanymi bezpośrednio, wołaniami o pomoc.

    Każdy piszący staje się automatycznie twórcą forum i panującej tu atmosfery.
    Każdy piszący odpowiada za przekazywane przez siebie treści i formy ich
    przekazywania. Przed grupą i sobą samym.

    Celem serwisu PSPHOME jest dostarczanie informacji, jakich nie można uzyskać
    bezpośrednio na grupie, a jakie są przydatne dla sprawniejszego poruszania
    się po niej.
    Ale nie tylko.

    Redakcja serwisu psphome powstała 19 lutego 2001 roku w następ- stwie
    dyskusji, jaka miała miejsce na forum psp. Pierwszym impulsem dla serwisu
    była autorska strona www jednego z dzisiejszych jej reda- ktorów pokazująca
    grupę jesienią 2000 w zwierciadle statystyki postów. 28 lutego 2001
    opublikowaliśmy
    Zespół redakcyjny serwisu składa się na ogół z 6 - 9 użytkowników forum
    pl.sci.psychologia. Fakt ujawnienia się pozostawiamy indywidualnym decyzjom
    zainteresowanych, szanując prawo każdego do anonimowości i prywatności.

    Celem istnienia serwisu i redakcji jest dostarczanie uzytkownikom forum
    dyskusyjnego psp informacji, jakich nie można uzyskać bezpośrednio na
    grupie, a jakie są przydatne dla sprawniejszego poruszania się po niej i nie
    tylko. Równie ważnym celem jest zapewnienie twórcom serwisu, maksimum
    satysfakcji - jako jedynej formy rekompensaty za włożony wysiłek.

    Edyta