  • Data: 2005-05-22 20:17:31
    Temat: Re: Postępowanie upominawcze prosze o pomoc (troche dlugie)
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisał(a):

    > Postępowanie nakazowe z weksla zwykle jest lepsze od postępowania
    > upominawczego, ponieważ ...

    Chodziło mi o ten konkretny stan faktyczny, a nie o teorię (czyli czemu
    postępowanie nakazowe jest lepsze od upominawczego). W tym stanie
    faktycznym wydaje mi sie że weksel jest niepotrzebną komplikacją.

    > Przelew praw z weksla na drodze indosu jest łatwiejszy i korzystniejszy dla
    > przyszłego posiadacza (ograniczenie możliwości podnoszenia zarzutów).

    Tego nie kwestionuję. Napisałeś tylko poprzednio coś takiego, co
    sugerowało - przynajmniej dla mnie - że dla przelewu zwykłego potrzebne
    jest jakieś postępowanie sądowe.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam