    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Date: Sun, 4 Oct 2009 19:34:47 +0100

    > Po pierwsze dlatego, że to gówniarstwo - powazni ludzie umów dotrzymują.

    Tusk nie dotrzymuje i co? Boli go.. hehehe
    Dalej tywardo w zaprte o umowach?

    > Poza tym może skutkować roszczeniem pracodawcy o naprawę wyrządzonych w
    > ten sposób szkód.

    Znaczy jakie? Jesli ona juz mu zglasza, poza tym nie jest jego niewolnica,
    ma wolna wole i moze odejsc, czy w Polsce juz sie zmienilo i nie moze bo
    wiezienie?
    Kazdy czlowiek jest wolny, umowa o prace nie moze zniewalac nikogo, zadnej
    strony.
    On jak nie bedzie jej potrzebowac to ja zwolni, bez slowa...

    > Sprawa w sądzie, odszkodowanie, koszty itd.

    Juz to wuidze, bo pracodawca w siweta sam musial zpiepszac a mial wykupine
    swieta w Paryzu...
    Jakie koszty, odszkodawanie?
    Mozesz jasniej.

    > Poza tym treść świadectwa pracy oraz rezygnacja z jego ew. okazywania
    > również może rodzić mniej lub bardziej dolegliwe konsekwencje.

    Bzdura.
    Praca na etat to glupota. Jesli to zrozumiesz kazdy pracodawca nabierze do
    ciebie szacunku.
    Co pracodawca napisze, ze odeszla nagle w srodku nocy:))) pozucajac go
    biednego:)
    Rozplacze sie pracodawca?
    Doprawdy nie rozumiem was, stawiacie wyzej umowe, pracodawce niz siebie!
    Czy to dlatego kazdy pomiata polakiem?

    > PS. PoRZucenie, nie pożucenie się pisze (w 3 literówki w krótkim tekście
    > nie wierzę)...

    Lubie robic bledy tak jest bardziej prowokujaco:)
    poza tym jestem dyslektykiem czy jak to zwal:)
    Ale jak mniewam to nie pl. soc.polonistyka :))
    A w szkole uczono mnie, ze w przypadku duskusji pospolitej liczy sie tresc
    nie forma.
    Ale jak sadze dzis jest pewnie odwrotnie, skoro wiekszosc z was ubolewa nad
    biednym losem pracodawcy posiwecajac swoje zycie...