  • Data: 2009-10-04 19:43:54
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:_K5ym.262603$LX3.50312@newsfe17.ams2 pmlb

    > Jakich? Pracownik nie mogl naruszyc obowiazkow bo sie zwolnil!
    W jakim trybie pracownik rozwiązuje umowe o pracę?

    > Kazdy swoj honor powinien miec.
    I rozum...

    > Kazda praca to glupota. Praca jest dla idiotow.
    Ta wypowiedź w zasadzie załatwia sprawę.
    Gadanie z idiotą jest głupotą.

    > Pieniadze maja pracowac na mnie przez 24/7 a nie ja ma pracowac na
    > pieniadze kogos.
    A skąd weźmiesz te pieniądze, co mają na ciebie pracować?

    > Moze miala okazje kupic tani,
    Pisałeś, że kupił jej ten bilet jej frajer bez konsultacji z nią (w każdym
    razie dostał za friko), nie że ona miała okazję kupić.

    > albo wlasnie zapragnela by ten wieczor swiateczny byl wyjatkowy w Paryzu?
    A kogo obchodzi co ona sobie zechciała?

    > Nie nie moze, wg. ciebie bo pracodawca nie pozwoli i sie nie zapytala
    > wczesniej laskawie pracodawcy o zezwolenie? Ludzie co z wami, wy juz sami
    > chcecie byc niewolnikami...Tu byc może masz nieco racji.
    Ale i tak lepiej być niewolnikiem niż idiotą, bo niewolnikiem można przestać
    być.

    > Ja mam sie kogos pytac o zezwolenie?! Niezle, a ponoc w Polsce jest
    > wolnosc.... Jak widac troche inaczej ja pojmujemy,
    O, to z pewnością.

    > dla mnie wolnosc to JA,
    Gówniana w takim razie ta wolność...

    --