    From: "aq" <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porada prawna-policja
    Date: Thu, 5 Aug 2004 21:03:45 +0200

    Jestem za bardzo poważnym człowiekiem i na wysokim
    > stanowisku i chyba żyłam w innym świcie- jak mogł policjant skłamać????

    ---------------- eureka ! o boze jakas ty skrzywdzona dziewucho na jakim ty
    swiecie zyjesz ? w szafie sie chowalas ?

    Samo przesłuchanie było koszmarne. Facet się na mnie darł- szkoda tylko, że
    nie
    > miałam dyktafonu.

    -------------------- a czego sie spodziewalas kawy i lampki koniaku albo
    winka z 1960 roku bo jestes sytuowana ?

    bo "policjaci są zawsze wiarygodni i mają rację".

    -------------------- smutne ale czesto prawdziwe !

    Wiecie- ja tu się czułam poszkodowana a teraz się okazuje, że jestem
    przestępcą- grozi mi 3
    > lata i 1500 zł.

    ------------ i pamietja jak kupisz pirata swiadomie czy nie to grozi ci 5
    lat i kupa innych problemow (za paserstwo) - mniej chyba jest za napasc z
    bronia ale moze sie myle ?

    Policjant mi jeszcze powiedział, żeby się cieszyła, że mnie
    > nie aresztowali.

    -------- ciesz sie ze nie dostalas 48h na dzien dobry, raz paleczka w
    pietke i nie posiedzialas bez sznurowek i paska z jakas dziwka w celi pijac
    z blaszanego kubka gorzka herbate z rana

    Oprócz tego, że musze iść do psychologa to to mnie normalnie przerosło.

    - lo kurwa , jasne zapewne wpadlas w depresje
    mysle ze powinnas to potraktowac jako normalna ludzka przygode jaka sie
    zdarza ludziom normalnym nie na wysokich stanowiskach i nie chodzacych do
    psychologow po takich bzdurnych przezyciach , kobito czy ty zylas w innym
    siwecie jakim wyimaginowanym , gdzie mamusia przynosi do domu 100 000
    miesiecznie a tatus drugie tyle po czym coreczka biedna nie dotknieta przez
    normalne sprawy zyciowe trafia na wysokie stanowsko i biedulka musi
    skorzystac z psychologa bo chyba zwariuje takie to ja nieszczescie spotkalo
    ??