  • Data: 2004-08-05 20:41:14
    Temat: Re: Porada prawna-policja
    Od: "Brygida " <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, chciałam zapytać tylko o radę a czytając to co niektórzy z Was
    napisali to się zastanawiam czy te przesłuchanie nie było lepsze. Tyle jadu,
    tyle złośliowości w tych. Dla wyjaśnienia- nie mam bogatych rodziców, poza
    tym jestem już "za duża" żeby na rachunek rodziców żyć. Nie pochodzę z
    Poznania- jak napisałam jestem tu nowa. Sama przyjechałam. Niestety nie mam
    tu żadnych znajomości i do wszystkiego dochodziłam sama. Pracuję na 3 etatach
    żeby się tu utrzymać- a w weekendy sprzątam u innych. Ale skończyłam
    Politechnikę Wrocławską, Akademię Ekonomiczną i Politechnikę Szczecińską- bez
    żadnej pomocy i kasy. Zaczęłam się doktoryzować. I mimo, że jest mi cholernie
    ciężko bo jestem chora- to do czegoś doszłam i tylko własnymi siłami.
    Przepraszam, że żyłam do tej pory w "innym" świecie ale nie spotkałam się z
    takim czymś jeszcze w życiu. To moja wina? Pierwszy raz poprosiłam kogoś o
    pomoc, bo nie mogłam sobie poradzić- policję i nagle się za to mnie oskarża.
    Proszę Was o radę - i to samo. Nie rozumię tego. Ale widocznie nie rozumię
    dużo rzeczy bo wy też mnie oskarżacie. Mimo chorób-zawsze starałam sie być
    optymistką i szukałam w ludziach tego co dobre. Musicie być bardzo
    nieszczęśliwi w swoim życiu, że obcej osobie zamiast pomóc to piszecie
    zarzuty. Mimo wszystko dziękuje tym co odpisali i nie życzę nikomu, żeby
    kiedyś przeżył coś takiego jak ja.
    Brygida