  • 21. Data: 2010-02-03 21:51:30
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...nieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Może nie wszyscy są tacy bogaci jak Ty i też chcieliby mieć w domu coś
    > co cieszy oczy.

    Fajne.
    Naprawde. Jezeli rzeczywiscie o to chodziło, to tylko potwierdz to moja
    teze, ktora moi:
    JA nie rozumiem ludzi ktorzy kupuja TV na jaki ich nie stac. Bo osobiscie
    uwazam, ze jak TV musisz kupic na 3 letnie raty to znaczy ze cie na niego
    nie stac. A ile taki TV zre prądu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 22. Data: 2010-02-03 21:51:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ludzie, ale ja nie pytam czy mam kupować na raty tylko czy mogę coś z
    > tym zrobić? Dlaczego uważasz, że mnie nie stać? Bo nie zapłaciłem od
    > razu tylko kupiłem na raty?

    co mozesz zrobic to juz ci napisano - naprawic swój albo kupic nowy.
    A czego jeszcze oczekujesz?

    > Boli cię, że ktoś ma większe TV od ciebie?
    > No bez jaj...

    Tak, bardzo. Dorzucisz mi sie na frytki, bo kupiłem sobie na raty 14 calowy
    TV i jeszcze 5 lat bede spłacał... ROTFL
    A tak powaznie - ja po prostu nie rozumiem motywacji, dlaczego miałbym
    kupowac TV na raty. W ostatecznosci rozumiem 3, no nawet 6 rat ale dłuzej?
    Po co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 23. Data: 2010-02-03 21:51:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Przy takim podejściu jak Twoje, to dowolnej... Jak można wyrabiać sobie
    > opinię na podstawie relacji jednego użytkownika?

    nie mozna.
    Dlatego na stronach typu co kupic, ceneo itp. powinno sie wpisywac duzo
    wiecej ludzi.
    I, jak rozumiem, taka była motywacja wypowiedzi pwz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 24. Data: 2010-02-03 21:56:26
    Temat: Re: PopsutyTV o du
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    Użytkownik "DarkDaro" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co tu jest do rozumienia? Darmowy kredyt to po co mam płacić 100% przy
    > zakupie?
    Nie ma czegos takiego jak darmowy kredyt.
    Conajwyzej moze on byc wkalkulowany w cene :) ergo gdzie indziej bys kupil o
    wiele taniej.

  • 25. Data: 2010-02-03 21:56:59
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 3 Feb 2010 20:09:01 +0100, DarkDaro napisał(a):

    > A co tu jest do rozumienia? Darmowy kredyt to po co mam płacić 100% przy
    > zakupie?

    Nie to, żebym się czepiał, ale sam o tym dywagujesz najpierw w tytułowym
    poście, żeby teraz się wykręcać ogonem. Skoro nie ma tu nic do rozumienia,
    to po co w ogóle o tym kredycie wspominasz?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 26. Data: 2010-02-03 22:56:22
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    wiadomości news:03022010.44CA7500@budzik61.poznan.pl...

    > I, jak rozumiem, taka była motywacja wypowiedzi pwz.

    Motywację rozumiem. Prośby już nie. Dalej będę się upierał, że prośba o
    informację jakiego producenta jest zepsuty telewizor jest bez sensu,
    szczególnie na tej grupie i w takim celu.
    Niechby pwz odesłał niezadowolonego klienta właśnie na jakieś ceneo, czy
    inne podobne portale wtedy to miałoby sens.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 27. Data: 2010-02-04 00:38:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Feb 2010, witek wrote:

    > tak to juz niestety jest z dzisiejsza elektronika.
    > Bardzo mizernej jakosci.

    O, jest okazja poruszyć problem prawny - czyli przepisy "ekologiczne",
    konkretnie hasło "cyna bezołowiowa" :P
    (nawet mi się napisało "cena bezołowiowa", ale to byłaby przesada ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2010-02-04 00:44:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-03 21:45, Przemysław Bernat pisze:

    > A może należy się rękojmia po rękojmi po rękojmi pogwarancyjnej? Bez
    > żartów! Była gwarancja - termin upłynął, była rękojmia (lub ochrona z
    > ustawy o sprzedaży konsumenckiej) - termin upłynął. Sprzęt się popsuł i nie
    > ważne, że kosztował 5000 i był na raty: koszty naprawy nie interesują ani
    > sprzedawcy, ani gwaranta.

    Mnie po upłynięciu gwarancji w ramach rękojmi przyjęto do naprawy
    miniwieżę Philipsa ( transport kurierski na koszt sklepu). Dlatego
    napisałam parę słów w tym temacie.

    --
    animka

  • 29. Data: 2010-02-04 00:50:29
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-03 22:51, Budzik pisze:
> [...]
    > uwazam, ze jak TV musisz kupic na 3 letnie raty to znaczy ze cie na niego

    W życiu bym nie kupiła takiego telewizora. Nie zmieściłby się chyba w
    moim mieszkaniu. Musiałabym chyba posiadać jakąś wielką pustą sale, no
    może z jakimiś krzesłami ;-) Zresztą nie jestem telewidzomanką.

    --
    animka

  • 30. Data: 2010-02-04 01:04:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Feb 2010, Czabu wrote:

    > Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał

    > Do tego chyba jeszcze nie dochodzi, zbyt łatwo byłoby to udowodnić. Chodzą
    > jednak słuchy, że niektóre firmy mają specjalne działy, których głównym
    > zadaniem jest przewidzieć ile sprzęt wytrzyma i kombinowanie jak na jego
    > żywotność wpłynąć, żeby awaria nastąpiła dokładnie wtedy, kiedy chce
    > producent. Brzmi jak bajka

    Gdzie Ty tę bajkę widzisz? :O
    Jeszcze się publicznie chwalą, że zbierają te dane, mają na to
    certyfikaty, całkiem drogie w uzyskaniu :>
    "ISO 9000", jakoś tak to się nazywa ;)
    (owszem, toto NIE ustanawia wymogów *poprawiania* jakości, służy
    do jej *kontroli*! - a jak kto wykorzysta zebrane dane, to już
    jego sprawa, obniżanie żywotności też jest "wykorzystaniem
    zgodnym ze standardem")

    pzdr, Gotfryd