  • Data: 2007-05-15 08:01:08
    Temat: Re: Popchniecie
    Od: "Piotr" <szpzlo.nie.lubimy.śmieci@zus.kki.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A wystarczyło "poprostu" odejść. Nic by się wtedy nikomu nie stało.
    > Proste, prawda ?

    Moim zdaniem NIE wystarczy poprostu odejść. Nie może być tak, że byle łach
    pijany będzie mnie zaczepiał gdzie i kiedy mu się uwidzi. Miałem takie
    zdarzenie dość niedawno, skończyło się interwencją policji. Pijaczek dostał
    trzy szybkie po ryju, a potem z Panem Władzą poszukaliśmy miejsca gdzie się
    tak nieszczęśliwie przewrócił. Gość ma sprawę w sądzie za napaść, próbę
    pobicia, znieważenie policjanta i coś jeszcze. A jak spotykamy się gdzieś
    (mała miejscowość, więc nietrudno) to gościu zabiera dupę w troki i chodu.
    Trzeba wzywać policję do takich przypadków, jak menel jest pijany nie ma
    szans...

    Piotr