  • Data: 2007-05-16 09:30:01
    Temat: Re: Popchniecie
    Od: "Piotr" <szpzlo.nie.lubimy.śmieci@zus.kki.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bezprawne pobicie obywatela przez stróża prawa i mała szkodliwość???
    > Warto byłoby włączyć moduł logicznego myślenia.

    Policjant nikogo nie pobił, cos źle czytasz... Ja dałem po ryju menelowi
    niedopitemu, a gliniarz tylko go zadołował, no wiesz kajdanki itd. Potem po
    wytrzeźwieniu zeznania, przesłuchania, świadkowie, opinia środowiskowa,
    prokurator idt. Dawno dośc to było, o sądach 24 godz. jeszcze nie było
    słychać.

    A gwoli wyjaśnienia.
    Ja jestem normalnym człowiekiem, znanym w swojej miejscowości z racji pracy
    w dość charakterystycznym miejscu, a ten menel to gość który przepija
    wszystko. Też jest znany tu w okolicy, głównie z tego, że jak coś zginie to
    prawdopodobnie on maczał paluchy. I nie pozwolę na to żeby takie ścierwo
    mnie zaczepiało, poniewierało. To ścierwo może sobie płynąć rowem, a ode
    mnie z daleka. To ja i mnie podobni utrzymujemy takie śmiecie niestety i
    muszą one znać swoje miejsce. A jak nie znają to im pokazuję czasem.
    To jest dla mnie normalność, a nie użalanie się nad biednym pijaczkiem, oj
    jaki on nieszczęśliwy, brudny, pijany. Zbudujmy mu 1000 schronisk, dajmy im
    na chlebek, a oni będą nam wdzięczni... NIE. Jak nie umie żyć normalnie
    niech zdycha.

    Piotr
    GG: 382438