  • 21. Data: 2011-10-14 07:41:14
    Temat: Re: Pomówienia na forum - FIRMA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Oct 2011, Ajgor wrote:

    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości

    > Tak sie sklada, ze ja jestem chorobliwie wrecz uczciwy.

    ...i?
    Masz świadomość, że istnieje odpowiedzialność *BEZ* winy?
    To oznacza ni mniej ni więcej, że mimo chorobliwej uczciwości
    możesz podpaść pod proponowane rozwiązanie.

    A jeśli wpadniesz na genialny pomysł że to co proponujesz ma
    dotyczyć tylko zawinionych zdarzeń, to odsyłam do archiwum
    i większości watków ze słowami "oszust" i pochodnymi.
    Umyślność *bardzo* często jest *bardzo* trudno udowodnić.

    Dlatego umiarkowane ale należne "z automatu" odszkodowanie
    za konieczność sądowego dochodzenia racji wygląda na rozwiązanie
    lepsze.

    > Wiec ja raczej sie nie boje, ze ktos ode mnie bedzie chcial odszkodowania.

    Do momentu jak ktoś się potknie o Twoją torbę :P

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2011-10-14 09:35:53
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości

    > Do momentu jak ktoś się potknie o Twoją torbę :P

    Noo.. to chyba, że bede lezal, bo na stojaco moja torba nie ciagnie sie po
    ziemi ;)

  • 23. Data: 2011-10-14 12:54:17
    Temat: Re: Pom?wienia na forum - FIRMA
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-10-11 09:35, NX pisze:

    > Czy mog? ??da? odszkodowania za naruszenie mojego dobrego imienia firmy i
    > strat z tym zwi?zanych? Bo pewnie wielu kilent?w to przeczyta?o i kupi?o od
    > konkurencji.

    Może to się przyda?

    http://tinyurl.com/6kawrpv

    --
    spp

  • 24. Data: 2011-10-15 13:21:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-13 21:22:33 +0200, "Ajgor" <n...@...pl> said:

    > Tak sie sklada, ze ja jestem chorobliwie wrecz uczciwy.

    OK, notujemy...

    > (...)Nie moglem juz patrzec na to, co sie w tej firmie dzieje. Stu prokuratorow
    > mialo by tam co robic przez dekade.

    Ale nie będą mieli, bo jesteś chorobliwie wręcz uczciwy?

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-10-15 17:51:15
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości

    > OK, notujemy...

    > Ale nie będą mieli, bo jesteś chorobliwie wręcz uczciwy?

    Hehehe... Dobre zestawienie. Ja już tam nie pracuję, więc mi to wisi.
    Wiem, że jako "chorobliwie uczciwy" powinienem zgłosić co, i gdzie trzeba.
    Rzecz w tym, że jestem też chorobliwie realistyczny, i wiem, że jak bym
    zaczął szumieć, to w końcowym rozrachunku to JA bym miał kłopoty, a
    prokuratorzy co najwyżej wzbogacili by się o kilka, kilkanaście milionów
    złotych, a w firmie nic by się nie zmieniło. Zbyt wiele rzeczy widziałem na
    oczy, żeby wątpić w takie rzeczy.
    Szary człowieczek nie ma żadnych szans w starciu z firmą, która obraca
    miliardami dolarów, i daje pracę dziesiątkom tysięcy ludzi. W dodatku jest
    oczkiem w głowie ludzi z najwyższych kręgów władzy.
    Zresztą nie tacy, jak ja próbowali. Źle skończyli (nie w sensie, że spoczęli
    na dnie rzeki z nogami w betonie, tylko, że z ludzi ważnych stali się niemal
    bezdomnymi biedakami). Nawet stołki dyrektorsko-prezesowskie nie pomogły.
    Nawet nie tak dawno kumpel (nie dyrektor, a zwykły pracownik) próbował
    walczyć o swoje. Nawet nie o nieprawidłoości w całe firmie. Chodziło o
    najzwyklejszy w świecie moobing. Nie miał żadnych, ale to na prawdę ŻADNYCH
    szans. Został wykręcony na amen, a nawet jego własni prawnicy, którym to ON
    płacił, w końcowym rozrachunku okazali się ludźmi pracującymi na rzecz
    firmy. Niestety dowiedział się o tym jak już było pozamiatane. Zresztą jak
    by się dowiedział wcześniej, to też by nic nie zmieniło.

  • 26. Data: 2011-10-19 05:54:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A dalej brak winnych.
    > Do tego weź pod uwagę że jeśli oszczerstwa rozpowszechnia
    > inteligentna konkurencja to nie loguje się z komputera w domu
    > a z kawiarenki lub wręcz przez odpowiednie serwery maskujące
    > ich prawdziwe IP, a jak taki serwer będzie poza UE to nikt
    > logów i prawdziwego IP naszej dzielnej policji nie udostępni.

    przy okazji osiągnie usunięcie wpisów z forów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest