    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomówienia na forum - FIRMA
    Date: Sat, 15 Oct 2011 19:51:15 +0200

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości
    news:j7c1c3$2f5$2@cougar.axelspringer.pl...

    > OK, notujemy...

    > Ale nie będą mieli, bo jesteś chorobliwie wręcz uczciwy?

    Hehehe... Dobre zestawienie. Ja już tam nie pracuję, więc mi to wisi.
    Wiem, że jako "chorobliwie uczciwy" powinienem zgłosić co, i gdzie trzeba.
    Rzecz w tym, że jestem też chorobliwie realistyczny, i wiem, że jak bym
    zaczął szumieć, to w końcowym rozrachunku to JA bym miał kłopoty, a
    prokuratorzy co najwyżej wzbogacili by się o kilka, kilkanaście milionów
    złotych, a w firmie nic by się nie zmieniło. Zbyt wiele rzeczy widziałem na
    oczy, żeby wątpić w takie rzeczy.
    Szary człowieczek nie ma żadnych szans w starciu z firmą, która obraca
    miliardami dolarów, i daje pracę dziesiątkom tysięcy ludzi. W dodatku jest
    oczkiem w głowie ludzi z najwyższych kręgów władzy.
    Zresztą nie tacy, jak ja próbowali. Źle skończyli (nie w sensie, że spoczęli
    na dnie rzeki z nogami w betonie, tylko, że z ludzi ważnych stali się niemal
    bezdomnymi biedakami). Nawet stołki dyrektorsko-prezesowskie nie pomogły.
    Nawet nie tak dawno kumpel (nie dyrektor, a zwykły pracownik) próbował
    walczyć o swoje. Nawet nie o nieprawidłoości w całe firmie. Chodziło o
    najzwyklejszy w świecie moobing. Nie miał żadnych, ale to na prawdę ŻADNYCH
    szans. Został wykręcony na amen, a nawet jego własni prawnicy, którym to ON
    płacił, w końcowym rozrachunku okazali się ludźmi pracującymi na rzecz
    firmy. Niestety dowiedział się o tym jak już było pozamiatane. Zresztą jak
    by się dowiedział wcześniej, to też by nic nie zmieniło.