    From: "Rymasz" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy!!! Wypadek - czyja wina???
    Date: Sun, 26 Dec 2004 12:20:21 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@bumelant.toya.net.pl

    "WSm" <w...@s...pl> wrote in message
    news:_euzd.4300$BO5.1448@news.chello.at...
    > wjechal
    > [...]
    > Tak właśnie było w moim wypadku, który wcześniej opisałem.
    > Policja argumentowała, że nie mogłem widzieć zza kierownicy...

    Na Twoim przypadku oparlem moj, tylko moj uscislilem. Z tego jak to widze
    Ty miales sygnalizator ogolny, ja dalem kierunkowy ze strzalka w lewo.
    Chcialem zrozumiec ustalanie sprawcy gdy dojdzie do wypadku.
    Jesli Ty tez miales skret bezkolizyjny, to sk....wo po calosci.
    Z braku swiadkow podciaga sie pod ogolny przepis i przyjmuje,
    ze Ty jestes winny, mimo iz w rzeczywistosci jechales prawidlowo? :|

    Jesli nie, to policja miala racje (tak to rozumiem z opisu)

    Pozdrawiam,
    Rymasz