  • Data: 2004-12-28 12:58:20
    Temat: Odp: Pomocy!!! Wypadek - czyja wina???
    Od: "gienio" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niedawno miałem wypadek..............

    witam.
    Próbowałem interpretować i rozważać kto jest winny kolizji i zawsze wychodzi
    mi że kierowca opla. Co z tego żę przypisuje mu się popełnienie tylko
    wykroczenia, a alfie kolizję. Owa kolizja była nastepstwem wykroczenia
    popełnionego pzrez kierowcę opla.
    Wyobraźmy sobie skrzyżowanie na drodzę po dwa pasy w jedna stronę z
    jednopasmową droga lokalną. Przed i za skrzyżowaniem pasy dla pieszych. Brak
    sygnalizacji świetlnej. Kierowca A jadący dwupasmówką chce na skrzyżowaniu
    zawrócić. Jadący w pzreciwnym kierunku B ustepuje pierwszeństwa pieszym,
    którzy wkraczają na pasy. Jadący w tym samym kierunku sasiednim pasem C
    przebija sie przez pieszych i udeża w A, który wykożystując obecność
    pieszych na przejściu zawraca. Czyja wina?

    wiem wiem, pieszych :-)

    --
    Gienio
    GG 1869519