  • 1. Data: 2003-11-29 20:44:27
    Temat: Pomocy !!!!
    Od: "Andy" <A...@w...pl>

    Pomocy, zostałem skazany w USTAWIONYM procesie, na karę więzenia z
    zawieszeniem, proces w sądzie grodzkim, w trybie uproszczonym, w małej
    miejscowości.
    Sędzia oparł się tylko na zeznaniach niby poszkodowanych, bez analizy
    materiałów dowodowych.
    Proszę o pomoc, kto może mi pomóc jak się odwołać, jak dalej postępować, czy
    mozna coś zrobić

    Nie chcę sobie zmarnować życia przez skurwysyna..

    Andy

  • 2. Data: 2003-11-29 20:50:01
    Temat: Re: Pomocy !!!!
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andy rzecze:
    [..]
    > Nie chcę sobie zmarnować życia przez skurwysyna..

    Myślałeś, że bez adwokata się obejdzie?
    O naiwności ludzka!

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-11-29 21:21:36
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Andy wrote:
    > Proszę o pomoc, kto może mi pomóc jak się odwołać, jak dalej postępować, czy
    > mozna coś zrobić

    Najpierw wniosek o uzasadnienie wyroku.

    KG

  • 4. Data: 2003-11-30 17:39:10
    Od: "Andy" <A...@w...pl>

    > Najpierw wniosek o uzasadnienie wyroku.

    Wysłałem pismo w tej sprawie poleconym, następnego dnia po sprawie i czekam
    już 3 tygodnie - i następne pytanie - czy to wsztrzymuję uprawomocnienie się
    wyroku i jaki czas sąf ma na odpowiedź i czy to oznacza, że nie minął temin
    apelacji ?

    Andy

  • 5. Data: 2003-11-30 18:31:15
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Andy wrote:
> [...]
    > wyroku i jaki czas sąf ma na odpowiedź i czy to oznacza, że nie minął temin

    Termin dla sądu jest 14 dni, ale to tylko teoretycznie... Jak już
    dostaniesz uzasadnienie to będziesz miał 14 dni na wniesienie apelacji.
    Jeśli jej nie wniesiesz w tym terminie wyrok sie uprawomocni, wcześniej
    nie. Apelacja specjalnej formy mieć nie musi, choć oczywiście im więcej
    będzie w niej konkretnych zarzutów, dobrze uzasadnionych, a nie tylko
    "nie podoba mi się wyrok", tym lepiej.

    KG

  • 6. Data: 2003-12-01 13:24:45
    Od: "Mielo" <m...@t...pl>

> [...]
    >mozna coś zrobić
    >
    >Nie chcę sobie zmarnować życia przez skurwysyna..

    AREK pisze "O naiwnosci ludzka"
    Miałem podobna sprawe i miałem adwokata i co z tego prokurator chciał 4 lata a
    sedzia dał 7 lat.
    napisałem odwołanie (apelacje) i sprawe wycofano z powodu sedziego (PRZEGINAL
    z wyrokami)
    Nie pekaj tylko poczytaj troche prawo
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2003-12-01 16:45:52
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Mielo wrote:
> [...]
    > sedzia dał 7 lat.
    > napisałem odwołanie (apelacje) i sprawe wycofano z powodu sedziego (PRZEGINAL

    A to ciekawy powód.. właściwie czego? uniewinnienia?

    KG