  • 1. Data: 2003-11-29 14:26:54
    Temat: Jaki termin wpisać na wezwaniu do zapłaty ? ? ?
    Od: "Marcin Crause" <d...@g...pl>

    WItam .
    Zamierzam wystosować do dłużnika ostateczne wezwanie do zapłaty .
    Czy jest jakiś , wymagany prawem , minimalny termin który mam
    wpisać na wezwaniu ??? Np. 3,5,7,14 dni . Czy to sprawa dowolna ?

    Pozdrawiam.

    M.C.

  • 2. Data: 2003-11-29 14:40:03
    Temat: Re: Jaki termin wpisać na wezwaniu do zapłaty ? ? ?
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    Z tego co ja wiem to dowolna ;)

  • 3. Data: 2003-11-29 18:33:45
    Od: ===Tomy=== <t...@t...com.pl>

    Sat, 29 Nov 2003 14:26:54 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Marcin Crause
    napisał(a):

    >Czy to sprawa dowolna ?

    Termin dowolny.

    > Pozdrawiam.
    > M.C.

    Pozdrawiam.
    ===Tomy===.
    --
    "Był czas ...
    kiedy świat zażądał

  • 4. Data: 2003-11-29 19:40:18
    Temat: Odp: Jaki termin wpisać na wezwaniu do zapłaty ? ? ?
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik ===Tomy=== <t...@t...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:19yxfgmy3pqxr$.1vxoeeo80agc9$....@4...net

    > Termin dowolny.

    Ale wydaje mi sie ze w granicach rozsadku. To znaczy bardziej "niezwlocznie"
    niz "natychmiastowo".

    Np. mozna dac termin dzienny albo krotszy...
    Powinno sie dac dluzszy IMHO.

    pozdrawiam
    mdr

  • 5. Data: 2003-11-30 08:04:51
    Od: "pestifer" <p...@U...fm>

    Użytkownik "Marcin Crause" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jest jakiś , wymagany prawem , minimalny termin który mam
    > wpisać na wezwaniu ??? Np. 3,5,7,14 dni . Czy to sprawa dowolna ?

    dowolny
    ale biorac pod uwage, ze pewnie wyslesz poleconym (za potwierdzeniem
    odbioru) musisz policzyc dni tak aby dac mu szanse odebrac list i wplacic
    zaleglosc

  • 6. Data: 2003-12-01 06:03:05
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    dowolny ale rozsadny /raczej 7 dni niz 5 minut :)/. musisz wziasc pod uwage
    dojscie zawiadomienia ,zapoznanie sie itd itp

    pozdr
    Lukasz

  • 7. Data: 2003-12-02 18:35:14
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Crause" <d...@g...pl> napisał

    > Czy jest jakiś , wymagany prawem , minimalny termin który mam
    > wpisać na wezwaniu ??? Np. 3,5,7,14 dni . Czy to sprawa dowolna ?

    Tylko pamiętaj o oznaczeniu początkowego dnia terminu - m.zd. najlepiej
    byłoby wskazać dzień otrzymania przez dłużnika wezwania do zapłaty.
    T.