    Subject: Re: Pomoc prawna
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 15 Jan 2017 15:02:20 +0100

    W dniu 15-01-17 o 11:44, EdelHOST pisze:
    > Wpadle(a)s w tarapaty z windykacją, komornikiem, masz sadowy nakaz zaplaty?
    > Moze masz na karku tzw. opieke spoleczna? Zajrzyj tutaj www.edelhost.pl .
    > Pomagamy takze w innych sprawach karnych i cywilnych.

    W upoważnieniu do wydrukowania są literówki, co też niespecjalnie dobrze
    świadczy o ich profesjonalizmie. Po za tym upoważnienie powinno być
    jednak poświadczone. Adwokat, czy radca prawny mogą to samo zrobić, ale
    taki wynalazek, to już niekoniecznie. Na upoważnieniu jest adres
    Warszawa, ul. Konrada 4, a to blok. Powinno być mieszkanie, a jak nie
    ma, to ciężko będzie znaleźć.

    Z osób o personaliach Marek DOMAGAŁA z doktoratem znalazłem tylko
    asystenta na Uniwersytecie w Radomiu. Mało prawdopodobne, by w Warszawie
    firmę otwierał, ale wykluczyć nie można - no i może być jakiś inny
    prawnik o takich personaliach, którego Google nie widzi.

    Z Eligiuszem DOMAGAŁA poszło o tyle lepiej, że imię jest dość
    oryginalne. Znalazłem coś takiego: Eligiusz SIKORSKI-DOMAGAŁA E.S.D.,
    J.Conrada 4 lok. 119, 01-922 Warszawa, powiat Warszawa, woj.
    MAZOWIECKIE, NIP: 1180150025, Regon: 011862747, Agencja pko, Agencja
    pocztowa, Przyjmowanie opłat na zlecenie banku, Punkt kasowy, Punkty
    pobierania opłat. Wcześniej ta firma zajmowała się Obsługą informatyczną
    firm, outsourcing IT. No ale już w upoważnieniu człowiek ukrywa drugi
    człon nazwiska. Tożsamość drugiego członu nazwiska z pierwszym
    reprezentantem sugeruje, że to albo teść z zięciem, albo szwagrowie.

    Co więcej, bez większego problemu można znaleźć wystawione na giełdzie
    długi tego drugiego wspólnika:
    1) https://www.dlugi.info/dlugi-nip/1180150025
    2) http://www.dlugiinfo.muratorplus.pl/search?query=118
    0150025
    Kwota śmieszna, ale fakt, że wisi i dłużnik tego problemu nie rozwiązał
    nie najlepiej świadczy o nim, jako potencjalnym doradcy w walce z
    windykatorami długów. Bo oczywiście na tych giełdach czasem trafiają się
    wyssane z palca długi.

    Reasumując przychylam się do opinii Liwiusza, że zalecana jest tutaj
    spora ostrożność w korzystaniu z usług tej witryny. Być może doktorant
    prawa z informatykiem postanowili wejść na rynek i to zacznie działać.
    Każdy od czegoś zaczyna, tym nie mniej wyjątkowo mało profesjonalnie to
    wygląda, albo ktoś się próbuje pod nich nieudolnie podszyć. W każdym
    razie wysłałem prawdziwym osobom, którymi firmuje się ta witryna
    informacje i zobaczymy, co z tego wyniknie.