  • 1. Data: 2017-01-15 11:44:24
    Temat: Pomoc prawna
    Od: "EdelHOST" <e...@i...pl>

    Wpadle(a)s w tarapaty z windykacją, komornikiem, masz sadowy nakaz zaplaty?
    Moze masz na karku tzw. opieke spoleczna? Zajrzyj tutaj www.edelhost.pl .
    Pomagamy takze w innych sprawach karnych i cywilnych.

    EdelHOST

  • 2. Data: 2017-01-15 12:21:51
    Temat: Re: Pomoc prawna
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-15 o 11:44, EdelHOST pisze:
    > Wpadle(a)s w tarapaty z windykacją, komornikiem, masz sadowy nakaz zaplaty?
    > Moze masz na karku tzw. opieke spoleczna? Zajrzyj tutaj www.edelhost.pl .
    > Pomagamy takze w innych sprawach karnych i cywilnych.

    Ostrzegam, firmy Edelhost nie ma w CEiDG, podobnie jak jej
    przedstawicieli - Mariana Domagały i Eligiusza Sikorskiego. Wyglądają na
    oszustów.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-01-15 15:02:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-01-17 o 11:44, EdelHOST pisze:
    > Wpadle(a)s w tarapaty z windykacją, komornikiem, masz sadowy nakaz zaplaty?
    > Moze masz na karku tzw. opieke spoleczna? Zajrzyj tutaj www.edelhost.pl .
    > Pomagamy takze w innych sprawach karnych i cywilnych.

    W upoważnieniu do wydrukowania są literówki, co też niespecjalnie dobrze
    świadczy o ich profesjonalizmie. Po za tym upoważnienie powinno być
    jednak poświadczone. Adwokat, czy radca prawny mogą to samo zrobić, ale
    taki wynalazek, to już niekoniecznie. Na upoważnieniu jest adres
    Warszawa, ul. Konrada 4, a to blok. Powinno być mieszkanie, a jak nie
    ma, to ciężko będzie znaleźć.

    Z osób o personaliach Marek DOMAGAŁA z doktoratem znalazłem tylko
    asystenta na Uniwersytecie w Radomiu. Mało prawdopodobne, by w Warszawie
    firmę otwierał, ale wykluczyć nie można - no i może być jakiś inny
    prawnik o takich personaliach, którego Google nie widzi.

    Z Eligiuszem DOMAGAŁA poszło o tyle lepiej, że imię jest dość
    oryginalne. Znalazłem coś takiego: Eligiusz SIKORSKI-DOMAGAŁA E.S.D.,
    J.Conrada 4 lok. 119, 01-922 Warszawa, powiat Warszawa, woj.
    MAZOWIECKIE, NIP: 1180150025, Regon: 011862747, Agencja pko, Agencja
    pocztowa, Przyjmowanie opłat na zlecenie banku, Punkt kasowy, Punkty
    pobierania opłat. Wcześniej ta firma zajmowała się Obsługą informatyczną
    firm, outsourcing IT. No ale już w upoważnieniu człowiek ukrywa drugi
    człon nazwiska. Tożsamość drugiego członu nazwiska z pierwszym
    reprezentantem sugeruje, że to albo teść z zięciem, albo szwagrowie.

    Co więcej, bez większego problemu można znaleźć wystawione na giełdzie
    długi tego drugiego wspólnika:
    1) https://www.dlugi.info/dlugi-nip/1180150025
    2) http://www.dlugiinfo.muratorplus.pl/search?query=118
    0150025
    Kwota śmieszna, ale fakt, że wisi i dłużnik tego problemu nie rozwiązał
    nie najlepiej świadczy o nim, jako potencjalnym doradcy w walce z
    windykatorami długów. Bo oczywiście na tych giełdach czasem trafiają się
    wyssane z palca długi.

    Reasumując przychylam się do opinii Liwiusza, że zalecana jest tutaj
    spora ostrożność w korzystaniu z usług tej witryny. Być może doktorant
    prawa z informatykiem postanowili wejść na rynek i to zacznie działać.
    Każdy od czegoś zaczyna, tym nie mniej wyjątkowo mało profesjonalnie to
    wygląda, albo ktoś się próbuje pod nich nieudolnie podszyć. W każdym
    razie wysłałem prawdziwym osobom, którymi firmuje się ta witryna
    informacje i zobaczymy, co z tego wyniknie.

  • 4. Data: 2017-01-15 15:05:40
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > Ostrzegam, firmy Edelhost nie ma w CEiDG, podobnie jak jej
    > przedstawicieli - Mariana Domagały i Eligiusza Sikorskiego. Wyglądają na
    > oszustów.

    Sugeruje zapytać http://www.dns.pl/cgi-bin/whois.pl o domenę edelhost.pl, a
    następnie o telefon 226693879, i kolejno o Conrada 4 lokal 119

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2017-01-15 21:10:30
    Od: "EdelHOST" <e...@i...pl>

    Nie mamy nic do ukrycia - witryna została uruchomiona na dniach i CDEiDG
    moze jeszcze nie miec danych. Adres, ktory podales wraz z nr telefonu jest
    juz od dawna nieaktualny. Nikt nikogo nie zmusza do korzystania z naszych
    uslug, za to wielu jest takich, ktorzy chetnie podlozyliby nam swinie...

    EdelHOST

  • 6. Data: 2017-01-15 21:27:30
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-15 o 21:10, EdelHOST pisze:
> [...]
    > uslug, za to wielu jest takich, ktorzy chetnie podlozyliby nam swinie...

    Dobra, dobra. A teraz wypad stąd spamerzy.

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2017-01-15 21:50:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-01-17 o 21:10, EdelHOST pisze:
> [...]
    > uslug, za to wielu jest takich, ktorzy chetnie podlozyliby nam swinie...

    Ani ja, ani o ile mi wiadomo Liwiusz nie mamy absolutnie żadnego
    interesu w "podkładaniu Wam świni", ale chyba przyznasz, ze króciutka
    analiza tego, co Google podają może wzbudzać niepokój. Sonn ma rację, że
    Wasz anons był po prostu SPAM-em. Nikt z czytających grupę nie zamawiał
    takiej reklamy. I oczywiście nie popadajmy w paranoję, bo Internet
    SPAM-u jest pełen, ale od podmiotu świadczącego usługi prawne, to już
    można by było wymagać jakiego poziomu.

    Ponieważ nie ma Was w CEIDG, no więc trudno do końca powiedzieć, czym Ta
    wasza firma tak naprawdę ma być. No i - jeśli mogę co doradzać - zróbcie
    coś z tym długiem 247 zł, bo nie trudno go znaleźć, a to już gwóźdź do
    Waszej trumny jest.

  • 8. Data: 2017-01-15 23:13:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-01-15 o 12:21, Liwiusz pisze:

    > Ostrzegam, firmy Edelhost nie ma w CEiDG, podobnie jak jej
    > przedstawicieli - Mariana Domagały i Eligiusza Sikorskiego. Wyglądają
    > na oszustów.

    Na dodatek przepraszają, że strona w budowie.

    --
    animka

  • 9. Data: 2017-01-16 18:09:57
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A myślałem, ze jesteście nieograniczoną liczbą osób ;-)

    -----

  • 10. Data: 2017-01-16 20:08:27
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    EdelHOST w

    > Nie mamy nic do ukrycia - witryna została uruchomiona na dniach

    Tak kłamczuchu, na dniach...:
    NAZWA DOMENY: edelhost.pl
    typ abonenta: organizacja
    serwery nazw: ns1.afraid.org.
    ns2.afraid.org.
    utworzona: 2016.06.17 17:56:02

    > i CDEiDG moze jeszcze nie miec danych.

    Jednoz drugim ma sie średnio...

    > Adres, ktory podales wraz z nr telefonu jest juz od dawna nieaktualny.

    O, czyli coraz bardziej idzie w kierunku firmanctwa..

    > EdelHOST

    Potrafisz się podpisać imieniem i nazwiskiem?

    --
    'Tom N'