  • 11. Data: 2004-09-09 04:50:05
    Temat: Re: Pomoc dla Rosji a w Polsce ludzie z głodu zdychają
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zabrać bogatym, oddać biednym.

    takis mądry oddaj pol pensji biednym, przezyjesz z polowy.

    P.

  • 12. Data: 2004-09-09 19:42:57
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@t...gazeta.p

    > co ma rozwijac?

    Swoja wypowiedz

    > Zaproponowalem ze bede bez zobowiazan przekazywal czesc zyskow i
    > uzyskalem odpowiedz
    > ze nie sa zainteresowani gdyz moja dzialalnosc nie pokrywa sie z ich
    > (gdybym prowadzil fundacje nie musialbym szukac takiej z ktora bym
    > umowe podpisywal)

    jezeli piszesz to moze napisz jasniej... zwrociles sie do nich z pytaniem o
    konkretnie co? O to ze

    Ty im:
    - dalejsz jakies pieniadze, poprostu jako darowizna na cele charytatywne
    Oni Tobie:
    - nic?

    Jak organizacja charytatywna moze nie przyjac pieniedzy? Na pewno nie
    chciales nic w zamian?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 13. Data: 2004-09-10 14:12:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > konkretnie co? O to ze
    >
    > Ty im:
    > - dalejsz jakies pieniadze, poprostu jako darowizna na cele charytatywne

    dokladnie tak.

    > Jak organizacja charytatywna moze nie przyjac pieniedzy? Na pewno nie
    > chciales nic w zamian?

    nie. Wlasnie dlatego mnie krew zalala. I pajacyk u mnie jest przegrany. W
    zyciu na to nie klikne.

    PCK tez swiete nie jest. Swoje logo udosteopniaja sponsorom ktorzy stawiaja
    takie skrzynki przed blokami (na pewno widziales, "tu wrzuc rzeczy
    dla potrzebujacych"). Najgorsze rozkladajace sie szmaty wedruja wlasnie do
    tych osob a te ktore jakos wygladaja wedruja do "swiatów szmat"
    (bylo o tym sporo w tv i gazetach)

    Mysle ze jak juz rusze z "tym czyms" to podpisze umowe z fundacja Jolanty
    Kwasniewskiej, tak mi radzila kobieta z Radia trefl
    (sopockie radio, teraz ruszylo w calej polsce i naze na zlote przeboje
    zmienilo) bo im tez proponowalem, pomyslalem ze prowadza
    fundacje poniewaz co rok oragnizuja akcje zbierania $ dla dzieci. (gosciu z
    radia na rusztowaniach przez Gane mieszka poki nie wykupia calej wody)
    ale oni korzystaja z innych miedzyinnymi wlasnie z Fundacji Pani Joli.

    P.

  • 14. Data: 2004-09-10 20:47:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Sep 2004, Przemek R. wrote:
    [...]
> [...]
    >+ dla potrzebujacych"). Najgorsze rozkladajace sie szmaty wedruja wlasnie do
    >+ tych osob a te ktore jakos wygladaja wedruja do "swiatów szmat"

    ...a "oficjalnie" do przerobu "na szmaty przemysłowe", za które to płacone
    są *grosze* (dosłownie) :( i jeszcze oficjalnie się tłumaczą że "no
    przecież zapłata za te szmaty idzie na biednych" !

    >+ (bylo o tym sporo w tv i gazetach)

    Ano. Mnie najbardziej wkurza "legalność" kłamstwa w żywe oczy - czyli
    sugestia w napisie iż zebrana odzież idzie "dla potrzebujących". Czyli
    "do ich rąk".
    Jakby przynajmnie pisali "którą zeszmacimy na rzecz potrzebujących"
    - no to byłoby jasne: "ośle, sam sobie jesteś winien że nie masz
    pojęcia iż z kurtki którą wyprałeś biedni dostaną mniej niż był
    wart twój proszek"...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2004-09-11 20:34:43
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@t...gazeta.p

    > Mysle ze jak juz rusze z "tym czyms" to podpisze umowe z fundacja Jolanty
    > Kwasniewskiej, tak mi radzila kobieta z Radia trefl

    Tzn ta ktora aktualnie podejrzewaja / oskarzaja o branie lapowek czy inne
    przekrety pod przykrywka wlasnie tej organizacji?! (nie pamietam dokladnie,
    widzialem fragment w TV pare dni temu)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 16. Data: 2004-09-12 06:59:02
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia 11 Sep 2004 20:34:43 GMT, Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com>
    napisał:

> [...]
    >
    > Tzn ta ktora aktualnie podejrzewaja / oskarzaja o branie lapowek czy inne
    > przekrety pod przykrywka wlasnie tej organizacji?! (nie pamietam

    A dokładnie Giertych stwierdził, że Orlen przekazał tej fundacji 350.000
    zł i w swoim śledczym móżdżku wydedukował, że to musi być jakaś łapówka
    dla Kwaśniewskiego. Ciekawe ile Orlen przekazał Caritasowi. I czy komisja
    zażąda dokumentów finansowych Caritasu.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 17. Data: 2004-09-12 09:19:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tzn ta ktora aktualnie podejrzewaja / oskarzaja o branie lapowek czy inne
    > przekrety pod przykrywka wlasnie tej organizacji?! (nie pamietam
    dokladnie,
    > widzialem fragment w TV pare dni temu)

    a nie wiem dokladnie jak to wygladalo. W tv duzo mowia :) W kazdym razie
    kiedy 'Jola" udostepni wszystkie dokumenty
    to wszystko bedzie jasne.

    Nawet gdyby Kwasniewski(czy kogo tam oskarzaja) wzial w ten sposob lapowke
    to by mnie nie zrazilo do tej fundacji co innego gdyby
    pieniadze ktore sa przekazywane na dzieci szly do kieszeni kierownictwa.
    A w przypadku tej lapowki (jezeli mialo to w ogole miejsce) $ mialy isc nie
    na dzieci a wlasnie do osob trzecic.

    P.

  • 18. Data: 2005-01-06 18:45:41
    Temat: Re: Pomoc dla Rosji a w Polsce ludzie z głodu zdyc
    Od: FLAT<e...@o...pl>

    Wszędzie żyją tacy sami ludzie i jeżeli ktoś ma ochotę im pomagać to jego dobra
    wola .
    To, że w polsce ludzie żyją lub starają się żyć za te 300,- to powinno
    interesować nasz "zasrany rząd "i to oni powinni się tym zająć .
    Opieka społeczna sama wymaga opieki ,a zasiłki dla bezrobotnych powinien
    wypłacać np. ksiądz bo po co utrzymywać tyle ludzi w urzędach pracy skoro i tak
    nic nie robią . Ale przecież to tylko Polska .

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 19. Data: 2005-01-06 19:16:00
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > K...a boli mnie to ze caritas lub pck pomaga innym krajom jak w Polsce i tak
    > jest jeszcze duzo do zrobienia.
    > Pomogli by lepjej tym co zyją za 300zł za miesiąc.

    jeśli ktoś z własnej woli pomaga, bardzo proszę, nic mi i panu do tego, ale na
    litość boską jeśli zaczyna to robić państwo wbrew mojej woli - pomoc socjalna,
    to mało mnie obchodzi czy to Rusek, Czeczen, Niemiec czy Polak - wara od mojej
    kasy, kto chce niech pomoga,

    to oczywiscie nei znaczy ze ja nie chce pomagac, ale k..de! dobrwolnie i nie
    bezoosobowo!

    a co do karitasu i PCK - dobrowolne wiec niech pomagaja komu chcą.

    pozdr.

  • 20. Data: 2005-01-06 20:21:07
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > wypłacać np. ksiądz bo po co utrzymywać tyle ludzi w urzędach pracy skoro i tak
    > nic nie robią . Ale przecież to tylko Polska .

    panie szanowny!!
    rzad sie powinien zajmowac tym co do niego /zgodnie z logika/ nalezy, drogi,
    wojsko, policja...
    a pomoc spolecza zostawic instytucjom pozarzadowym. jakim prawem rzad zabiera mi
    i daje bezrobotnemu alkoholikowi? co innego jesli ja wyraze na to zgode, ale
    nikt mnie nie pyta, biora i rozdaja oblepiajac urzednicze lapy.
    ja ciezko pracuje, wysilam umysl ile sie jak w jaki sposob zarobic, a oni
    zabieraja i rozdaja tym, ktorzy wola zyc z tego co ja wypracuje... ZACZNIJCIE
    MYSLEC LOGICZNIE LUDZIE! i w ogole... myslec

    pozdr.

    nota bene - to chyba temat na polityka.niusy.pl...