eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego] › Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
  • Data: 2022-11-08 17:26:31
    Temat: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2022 o 12:57, J.F pisze:

    > Na razie komendanci dostali wysokie nagrody, a szeregowi symboliczne.
    > Moze byc problem z chetnymi do pilnowania :-)

    Dopóki będzie rozkaz to "chętni" się znajdą. Co najwyżej na interwencje
    zabraknie.

    > A wybory beda, i nowa wladza przestanie chronic stare miejsca :-)

    No właśnie o tym mówię. Poligon nie będzie tam wiecznie. Teren wróci do
    miasta.

    > Gdzie bys nie przeniosl, to moga wysprejowac :-(

    Niby tak, ale jakoś ten na powązkach stoi i nikomu nie wadzi. Groby
    różnych kanalii tam są i jednak jakoś nikt z nich skejpraku nie robi,
    więc jednak trochę wiary w ludzi...

    > Chyba, ze na jakis scisle strzezony teren ... moze na Nowogrodzka,
    > moze prezesowi do ogrodka ... a w sumie i na obecnym placu w miare
    > pasuje.

    Za wysokie - pewnie w plan zagospodarowania się nie wpiszą:P Myślałem
    żeby koło grobu papcia chmiela postawić, ale nie ma miejsca.

    Swoją drogą jak wpiszesz schody smoleńskie to w obrazach powiązanych
    wyskakują jakieś dechy - jak to mówił sznuk - nie wiem, choć się domyślam;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!