  • Data: 2009-07-29 08:54:08
    Temat: Re: Polska P R A W O R Z Ą D N O Ś Ć...
    Od: " Anna" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus <l...@w...pl> napisał(a):

    > Ależ masz. Z tym, że za dużo emocji a za mało logiki.
    Witam,

    jaką LOGIKĘ byś tu zastosował ? Podałam FAKTY, na które w KK są parafrafy .
    Brak logiki, lub raczej spychologię zastosowały organy władzy - nie ma
    trupa, nie ma przestepstwa.

    Z tym, ze jeden trup już jest - staruszek, który zmarł, bo synalek w
    odpowiednim czasie nie zapewnił mu rehabilitacji i wyżywienia, jednocześnie
    BRONIĄC DO STARUSZKA DOSTĘPU INNYM OSOBOM.

    Za próbę ratowania go dostałam w łeb, dlatego poszłam na policję...
    I co ???
    pozdr

    Ja napewno tego tak nie zostawię.