  • Data: 2009-07-29 20:48:16
    Temat: Re: Polska P R A W O R Z Ą D N O Ś Ć...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:h4o2vf$dk8$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam do opisania przypadek, mający swoje konsekwencje /w TEORII/ w
    > Kodeksie Karnym...
    > - kradzież , czytanie cudzej korespondencji + wykorzystywanie tych
    > informacji w sądzie przeciwko adresatowi
    > - naruszanie nietykalności cielesnej i psychiczne znęcanie się nad
    > wspólnie zamieszkującą - JEDEN DOM - rodziną
    > - znęcanie się nad osobą niepełnosprawną /własny ojciec/, kradzież jego
    > emerytury /około 2000 zł x 4 miesiące choroby aż do śmierci/ + znęcanie
    > się psychiczne, brak opieki
    (...)

    Dostrzegam w tym wszystkim pewien brak porządku i spójności, którego
    wynikiem mógł być taki, a nie inny wynik procesu. A może jest to jedynie
    wynikiem pobieżnego opisu.

    Po pierwsze piszesz o kradzieży cudzej korespondencji. Zgoda, to
    przestępstwo. Ale jakimi dowodami na to dysponujemy? Nie wystarczy dowieść,
    że ta korespondencja była czytana. Trzeba jeszcze wykazać kto i kiedy tego
    dokonał.

    Po drugie piszesz o naruszeniu nietykalności cielesnej (ścigane z
    oskarżenia prywatnego) i psychicznym znęcaniu się nad zamieszkującą jeden
    dom rodziną (to już nawet nie jest przestępstwem). Zajrzyj do kodeksu i
    znajdź odnośne przepisy.

    Trzecia sprawa, to znęcanie się nad ojcem (tylko jakie są tego dowody) oraz
    kradzież jego emerytury. Jak zamierzasz dowieść, że rodzina tej emerytury
    nie wydała na leki? A może ojcu wcześniej pożyczyli pieniądze na coś? To
    wszystko wymaga dowodów.