eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? › Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?
    Date: Sat, 26 Nov 2005 12:56:56 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <b...@4...com>
    References: <4...@n...tpi.pl> <dm7jsc$evh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <j...@4...com>
    <dm7tpg$nb6$1@inews.gazeta.pl>
    <k...@4...com> <dm9i0l$ig8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pf152.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1133006187 20678 217.98.241.152 (26 Nov 2005 11:56:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Nov 2005 11:56:27 +0000 (UTC)
    X-Sender: IZyVDCtcTqdUKm6t8B82C3NyHdL3j02b3FEUrJXlHxE=
    X-Newsreader: Forte Free Agent 1.93 PL unofficial/32.576 Polski (Polish)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:345362
    [ ukryj nagłówki ]

    Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> napisał:

    >Połączenie z biurem obsługi nadal jest darmowe.
    >Płatne jest natomiast skorzystanie z usługi polegającej na
    >rozmowie z konsultantem.
    Nie napisałeś, że jest to jeden i ten sam nr 2601, a więc połącznie z
    TYM nr jest w pewnej sytuacji płatne. W regulaminie który ja
    zawierałem nie ma zastrzeżenia czy podziału na konsultant lub nie. To
    połącznie zagwarantowano mi bezpłatne bezwarunkowo. Zresztą wcześniej
    tak było, bo rozmawiałem z konsultantem bezpłatnie, ale do czasu
    zmiany.

    > Regulamin nigdy nie gwarantował bezpłatnej rozmowy z konsultantem.
    A skąd wiesz ? Czytałes mój ? Rozmawa z konsultantem była i jest
    poprzez połączenie z BOK. Ja takową miałem (bezpłatną) przez oczątkową
    część umowy. Tak byłą w chwili zawierania umowy. Jeśli to im się nie
    podobało należało konsultanta podpiąć pod inny płątny nr telefonu i
    uniemożliwość poprzez połączenie z Działem Obsługi Klienta lub
    wytrzymać ten umówiony okres.

    Artur Golański

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1