eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? › Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja?
    Date: Sat, 26 Nov 2005 12:48:48 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <dm9i0l$ig8$1@news.onet.pl>
    References: <4...@n...tpi.pl> <dm7jsc$evh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <j...@4...com>
    <dm7tpg$nb6$1@inews.gazeta.pl>
    <k...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: apn-100-181.gprsbal.plusgsm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1133005657 18952 212.2.100.181 (26 Nov 2005 11:47:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Nov 2005 11:47:37 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <k...@4...com>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:345359
    [ ukryj nagłówki ]

    Artur Golanski napisał(a):
    > "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał:
    >
    >
    >>Czyli wg Ciebie operator powinien z automatu uwzględniać każdą
    >
    > A kto tak napisał ? W moim przypadku uznanie reklamacji byłoby 3 razy
    > tańsze (z punktu widzenia ekonomii).
    > Zrezygnowałem z kilkunastu groszy, bo nie są one warte, aby trudzić
    > sie na pisaniem pism, odwołań itd (ekonomia). Sprawę i tak bym wygrał,
    > ponieważ mam na piśmie (w regulaminie promocji), ze udostępnia się
    > bezpłatnie połączenie z nr alarmowymi i m.in z nr Działu Obsługi
    > Klienta. Od 15.10.ubr jednostronnie wycofali się z tego zapewnienia.

    Nie jest to takie oczywiste. Połączenie z biurem obsługi nadal jest
    darmowe. Płatne jest natomiast skorzystanie z usługi polegającej na
    rozmowie z konsultantem. Z kolei wiele spraw (zmiany na koncie,
    informacje o ostatniej fakturze, płatności itp.) można załatwić bez
    konieczności łączenia się z żywą osobą.

    Regulamin nigdy nie gwarantował bezpłatnej rozmowy z konsultantem.

    > I to jest niepoważne zachowanie ze strony operatora.

    A tu się zgadzam.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1