  • 1. Data: 2008-01-16 00:51:22
    Temat: Polkomtel - koniec, czy jeszcze nie?
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Witam. Chodzi o tę słynną zmianę regulaminu (od 17 stycznia 2005)
    i naliczanie kar abonentom, którzy nie wyrazili zgody na zmiany.

    Cytat z raportu UOKiK, z sierpnia 2007:

    =====
    W tej sprawie 18 maja br. [2007] zapadł wyrok Sądu Apelacyjnego
    w Warszawie (sygn VI ACa 13/07), w którym to orzeczeniu sąd utrzymał
    w mocy wyrok Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z 22 września
    2006 r. (sygn. XVII AmA 90/05). Powyższe oznacza, że sądy dwóch
    instancji podzieliły już zasadność rozstrzygnięcia Prezesa UOKiK.
    Obecnie operatorowi pozostał jeszcze nadzwyczajny środek zaskarżenia,
    jakim jest wniesienie skargi kasacyjnej do Sądu Najwyższego. Strona
    ma na tę czynność procesową 2 miesiące, licząc od daty doręczenia
    wyroku wraz z uzasadnieniem przez Sąd Apelacyjny.
    =====

    Dwa miesiące już minęły - ktoś wie, co się dalej dzieje ze sprawą?
    Czy Polkomtel wniósł skargę - i jeśli tak, co Sąd Najwyższy na to?
    Został jakiś miesiąc do przedawnienia, a firemka która kupiła ten
    "dług" przysłała wezwanie listem poleconym (po raz pierwszy!),
    więc może warto by coś im odpowiedzieć...

    Pozdrawiam.
    MM

  • 2. Data: 2008-01-16 04:45:23
    Temat: Re: Polkomtel - koniec, czy jeszcze nie?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    MM pisze:
> [...]
    > "dług" przysłała wezwanie listem poleconym (po raz pierwszy!),
    > więc może warto by coś im odpowiedzieć...

    odpowiedzieć można w sądzie, a sprawa jest oczywista

    KG

  • 3. Data: 2008-01-16 07:55:03
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    kam <x#k...@w...pl#x> wrote:

    > odpowiedzieć można w sądzie, a sprawa jest oczywista

    To, co przyszło, to nie było wezwanie do sądu - tylko takie jak
    zwykle "ostateczne" wezwanie do zapłaty w ciągu 7 dni od otrzymania,
    tyle że po raz pierwszy wysłane listem poleconym (choć nie ZPO).

    Sprawa jest oczywista dla większości, ale Polkomtel to twardy
    zawodnik - odwoływał się w 2 kolejnych instancjach, z tym samym
    wynikiem. Dobrze byłoby wiedzieć: złożyli skargę kasacyjną do
    SN, czy w końcu sobie odpuścili? Da się to jakoś sprawdzić,
    znając sygnaturę z Sądu Apelacyjnego?

  • 4. Data: 2008-01-16 09:04:15
    Od: c...@p...onet.pl

    On 16 Sty, 08:55, MM <s...@a...gda.pl.invalid> wrote:

> [...]
    > wynikiem.  Dobrze byłoby wiedzieć: złożyli skargę kasacyjną do
    > SN, czy w końcu sobie odpuścili?  Da się to jakoś sprawdzić,

    Ja (firma) skorzystalem z tej samej zmiany regulaminu, wypowiadając 5
    umów z 40 posiadanych - zero problemów, zupełnie odpuścili.

    pzdr. Celuloz

  • 5. Data: 2008-01-16 10:24:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    c...@p...onet.pl wrote:

    > Ja (firma) skorzystalem z tej samej zmiany regulaminu, wypowiadając 5
    > umów z 40 posiadanych - zero problemów, zupełnie odpuścili.

    Może zupełnie inaczej by było jakbyś wypowiedział 5 z 5ciu :).

    p. m.

  • 6. Data: 2008-01-16 19:54:25
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    MM pisze:
    > Sprawa jest oczywista dla większości, ale Polkomtel to twardy
    > zawodnik - odwoływał się w 2 kolejnych instancjach, z tym samym
    > wynikiem.

    bo tu miał o co walczyć, od znanego mi wyroku sądu rejonowego nawet się
    nie odwoływał

    > Dobrze byłoby wiedzieć: złożyli skargę kasacyjną do
    > SN, czy w końcu sobie odpuścili? Da się to jakoś sprawdzić,
    > znając sygnaturę z Sądu Apelacyjnego?

    po prostu zadzwoń albo napisz do UOKIK

    KG